Heeft iemand hier ervaring mee? Ik vind hem heel mooi maar ben bang dat je kind er snel uit groeit. Wie weet tot wanneer je hem kan gebruiken???
Ik heb er een, en ben er helemaal blij mee. Vond hem ook heel mooi maar hij is ook nog eens heel praktisch. Onze kleine meid zat er al vanaf 4 maanden in toen ze haar eerste hapjes kreeg (je kan hem namelijk in een ligstand zetten net zoals bijv. een wipstoel) en je kan hem steeds verder aanpassen naarmate je kleine groter wordt. Hij gaat dus heel lang mee.....ik zeg kopen!!
Bedankt el26! En moet je er dan iets bij aanschaffen voor als de baby groter wordt of zit dat er bij?
Hier ook een Bloom Fresco en nog steeds erg tevreden mee.. Vooral omdat het ook in meerdere standen verstelbaar is. Voor de baby heb je een verkleiner (Snug) en die haal je weer uit als je kindje groter is..
als je even zoekt op het forum vind je hier meerdere topics over en er zijn toch ook heel wat niet zo tevreden over de stoel. ik heb zitten te twijfelen tussen deze stoel en een Stokke met Newborn set ben voor de laatste gegaan. nadelen waren vooral: - erg grote poot - zware stoel, lastiger te verplaatsen - als je kindje groter wordt zit het niet altijd meer goed in de stoel. maar er waren ook hele positieve reacties hoor!
Hier ook helemaal fan! Onze oudste heeft er vanaf twee weken tot ruim 2,5 jaar ingezeten. Toen moest ze plaatsmaken voor haar zusje die er ook al vanaf twee weken in ligt. Ik vind 'm echt ideaal. Ze ligt nu op tafelhoogte bij en als ze straks kan zitten, kan het tafelblad er voor en kunnen ze er tot 36 kilo inzitten. Enige nadeel vind ik dat ze er te lekker inzitten. We vonden het bij de oudste vrij lang dure totdat ze zelf kon zitten, maar dat kwam omdat ze zo lekker zat in de Bloom. Toen hebben we even een paar weken de Ikea stoel in de kamer gezet en toen kon ze binnen no-time zelf blijven zitten. Hij is inderdaad wel zwaar, maar daardoor ook super stabiel. Mijn oudste geeft er soms een zwieper aan, zodat de jongste rond draait, maar dan hoef ik in ieder geval niet bang te zijn dat de stoel omvalt.
Ik was heel tevreden over de Bloom, tot hij net na twee jaar gebruik volledig instortte (het plastic brak aan alle kanten af). Bloom wilde ons niet tegemoet komen omdat het na de garantie was en het 'wel aan ons gebruik zou liggen'. Niet dus. Uiteindelijk is het door goede service van de babyzaak waar we hem hadden gekocht prima opgelost en hebben we nu voor allebei de jongens een Stokke. Een beetje dubbel gevoel dus. Ik was erg blij met de stoel, maar kan hem nu echt niet meer aanraden. Maar ja, wij kunnen ook gewoon pech hebben gehad...
Ik heb hem ook, en tot nu toe bevalt hij erg goed. Ik kan mijn dochter goed eten geven, zonder dat ze al echt rechtop zit in een kinderstoel (want ze kan nog helemaal niet zelfstandig zitten) Hierin zit ze ook, maar meer op een liggende manier ofzo?! Hij is wel zwaar maar ik heb hem op een vaste plek staan, en als ik hem wil verplaatsen en ik pak hem op de juiste manier kan ik hem gewoon rollen.
Bedankt voor alle tips.... Ik ga nog wel eens informeren in wat winkels mazr ik denk dat ik hem neem! Vind hem zo mooi!!!! Ik vind hem wel prijzig maar goed.... En is de prijs voor alles compleet dus ook met newborn set?
ik ken 2 stellen die ze heel snel weer verkocht hebben op mp, omdat het niet fijn was! dus zou zeker op mp kijken, want ze hadden ze beide al met maand of 9 verkocht!
Hoi hoi! Wij hebben de Bloom Fresco Loft (hogere versie) en zijn er super blij mee! Onze kleine van 5 weken ligt nu al heerlijk bij ons aan tafel als we eten en hij is wakker. En ook zijn grote broer (5 jaar) heeft er in gezeten als test of hij inderdaad te gebruiken is voor langere tijd! Ons bevalt hij prima! Je kan hem makkelijk verschuiven doordat er wieltjes aan de voorkant onder zitten, dus je tilt hem aan de achter kant heel ietsje op en daardoor kun je hem zo vooruit duwen. Let op... je moet wel de stoelverkleiner er los bijkomen!!! Voor de rest zit alles er bij! En kijk even of je ruimte hebt onder je tafel om hem aan te schuiven, want zoals hierboven al een keer vernoemt is de poot inderdaad wel vrij groot. Dus daar moet je aan tafel maar net ruimte voor hebben.
Een vriendin van me heeft m, en het is haar grootste miskoop!!! Haar dochter, nu net 1, zit ontzettend slecht in de stoel, een hele passieve houding. Ze had haar meisje een keer hier in de tripptrapp en heeft er zelf toen ook een gekocht..
Ik ben ook helemaal fan van de stoel. Mijn zoon ligt er vanaf 2 weken al in met de stoelverkleiner. Erg gezellig tijdens het eten dat hij er nu al bij kan zitten aan tafel. De stoel heeft 3 standen dus je kunt wel een tijdje vooruit. En de zware poot, ik vind het wel meevallen. Vraag me ook af hoe vaak andere moeders de stoel verschuiven, maar bij ons staat hij aan tafel en komt weinig van zijn plek af. Alleen voor te stofzuigen en dweilen, maar dat mijn zoontje er niet in dus makkelijk te verplaatsen. Succes met de keuze!
Help nu weet ik het helemaal niet meer, haha. Ongeveer 50/50 qua positieve en negatieve reactie's. Hmmmmmm
zoek ook eens via de zoekfunctie naar eerdere topics daar staan meer ervaringen in van mensen die wat oudere kindjes hebben en waar die dus langer in gebruik is
wij hebben de bloom stoel, de hoge versie. we zijn er heel blij mee! ons zoontje heeft er vanaf het begin aan in gelegen en hij gaat er nu ook heel graag in! het schuiven met de wieltjes zeg maar gaat ook heel goed! vrienden van ons hebben een stokke en dat vind ik dus echt een rotding, krijg mn zoontje er nooit goed in laat staan uit, gerrem hij moet dan altijd huilen. wij gaan nu nog een stoel erbij kopen voor ons tweede zoontje