Kan iemand mij 'n spijkerbroek met buikband aanbevelen? Eentje die wat ruimer is om je benen ipv zo'n strakke strech broek want dat zit aan 't eind van de dag niet meer lekker. En eentje die wat lang is en evt 'n beetje uitloopt van onder (kleed lekker af ) Bedankt alvast !
Ik had een spijkerbroek met buikband bij de H&M vandaan. Zat heerlijk! Met beetje uitlopende pijp, was wel beetje stretch maar niet echt strak om je benen.
Ik heb er twee van mamalicious, zit beide superlekker en het model wat jij bedoeld. Mij zijn ze zelfs te lang (maar ik ben klein). De ene broek heeft zo'n katoenen stretchband, de andere van een heel glad soort synthetisch materiaal, zit echt goddelijk. Succes!
Ik heb een spijkerbroek van Esprit die ontworpen is in samenwerking met Noppies. Hele mooie en goed zittende broek. Hij kost wel aardig wat, maar ik draag hem ook heel vaak. Kan niet wachten tot hij uit de was komt .
Ik heb ook een heerlijke spijkerbroek van mamalicious met een synthetische buikband. Zit lekker ruim om buik en billen, maar de buikband zorgt ervoor dat de broek op zijn plaats blijft. Superbroek!
hier nog een fan van mamalicious, heb verschillende spijkerbroeken en heb van het weekend een mooie leverkleur linnen broek gekocht voor maar 39 eurootjes! super merk!
Ik heb er ook een van esprit en moet zeggen dat ik er helemaal niet tevreden over ben De band komt vrij laag waardoor de broek constant afzakt Had gehoopt dat het beter zou gaan met dikker worden maar helaas Ben het meest tevreden met mijn broeken van H&M
ik zweer bij de broeken van de H&M. heb nu 2 jeans en een witte combatbroek beide met een grote buikband eraan vast, dus ik kan er nu wel tegenaan. van de zomer heb ik veel trico rokjes, dus ik ga er van uit dat ik die dadelijk kan gaan dragen.
ik had die van h&m. die kwamen het dic hts bij de broeken die ik normaal draag (aansluitend, stretch) verder kon ik niet erg slagen. 1 3/4 kombat gekocht bij miss etam en bij h&m nog een zwarte nette en een joggingbroek. verder vaak een "gewoon" rokje met de knoop los en een band er overheen. ik kon tot 6 maanden mijn eigen kleding aan (lang leve de heupbroek :-D) dus vond ik het ook zonde om heel veel te kopen. dat besteede ik liever aan de babyuitzet haha.
Ik heb er een van de miss etam, en die spijkerbroek zat in het begin wel lekker, maar met een grotere buik zit ie echt verschrikkelijk. Dus een soort van miskoop. Is er overigens ook een met een niet zo hele hoge band.