Hier hebben ze al eens vliegles gehad, toen ik ze in de kinderwagenbak vond. Daarna kon ik ze er weer gewoon uitvissen! (had de deur van de babykamer laten openstaan, normaal komen ze daar nooit)
Bij ons komt 'ie op z'n vroegst te staan met 30 weken, omdat we dan pas gaan verhuizen, eerder kan dus gewoon niet. Ik denk wel dat we 'm dan gelijk opzetten als de meubels komen enzo, wel zo handig dat we gelijk kunnen zien hoe het allemaal staat.
Yamaha Fazar als ik goed heb Wel leuk hoor Ik ga ook alles uitprobveren als box hier in woonkamer ligt ivm mijn katten, want Bilbo is hele rare kater die overal ligt maar als van baby is ligt hij zo graag!
Ja dat ken ik. Vooral als er een zacht boxkleed in ligt, dan moeten ze er niet uit te slaan zijn (metafoor mensen!) (wij rijden beide kawasaki ninja )
Bij ons staat hij al een week of 2. Ik was erg benieuwd hoe het zou staan en z'on doos in huis lijkt ook nergens naar!
Heb nog een tip voor honden/katten en alle andere dierfiguren, ballonnen in de box.. vooral katten zijn daar erg bang voor.. 2 minuten later: haha weer eens overheen gelezen
Heb de box inmiddels in huis staan. Alufolie helpt niet. De kattenpootjes staan er gewoon op haha. Toen ballonnen geprobeerd, ze gaan er niet inliggen, dat niet, maar ze vinden het wel grappig om via de 'tralies' de ballonnen kapot te maken. Hoorde vannacht de ene ballon na de andere knappen. Haha. Dus dat helpt ook niet. Waterspuit helpt wel, maar ja, dat gaat een beetje moeilijk snachts, dus we hebben besloten om maar gewoon de boxkleed er iedere avond uit te halen.
wij vanaf dag 1 dat ze geboren is....ze lag er eigelijk ook snel in. dan wel met een dekentje eroverheen. vooral omdat ze moelijk een boertje deed na de voeding..kon ik haar mooi in de gaten houden vanuit de box
hahaha wat ene leuke katten hebben jullie zeg hihi ik moet wel zeggen krijg nu wel zin om de box er neer te zetten als we die hadden haha (A) maar ik denk dat we het over een paar weken doen ofzo eind mei of begin juni ofzo