Wanneer de box in de kamer?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Hummel, 18 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hummel

Hummel Niet meer actief

Hallo,

Ik was benieuwd met hoeveel weken zwangerschap jullie de box in de kamer hebben neergezet?

Liefs Hummel.

2. Hier komt ie pas op het laatste moment te staan hoor... Als de kleine er is, is dat door de papa en opa zo gedaan. Eerder staat ie denk ik alleen maar in de weg.

3. poohbeer26

poohbeer26 Fanatiek lid

17 feb 2007
    1.055
    0
    36
    In de boom
    Wij zetten de box neer zo'n 2 week voor de uitgerekende datum.
    Kan onze hond er ook een beetje aan wennen.

4. dreames

dreames VIP lid

9 dec 2007
    7.813
    4.057
    113
    Wij hebben onze box ongeveer 2 weken geleden neergezet, omdat wij onze katten moeten aanleren dat ze er niet in mogen. Ik heb nog al hardleerse katten, dus dat neemt even in beslag.

5. Balou

Balou Fanatiek lid

27 mrt 2007
    2.320
    4
    0
    verzorgende IG
    prov Groningen
    Wij hebben de box er pas neer gezet toen Sanne is geboren.

6. jessica507

jessica507 Actief lid

11 jan 2008
    421
    0
    0
    receptioniste
    omgeving roosendaal
    we hebben al 2 weken de box staan,
    de katten kunnen er zo een lange tijd aan wennen
    en ik vind het wel gezellig zo'n box in huis.

7. ladyrabbit

ladyrabbit Bekend lid

13 apr 2008
    704
    1
    0
    Begeleider psychiatrie
    Noord-Limburg
    Bij ons staat ie ook al 2 weken in de huiskamer. Hier staat hij ook niet in de weg, grote huiskamer, dat scheelt waarschijnlijk! En nu kan onze kat er vast aan wennen dat hij er niet in mag! Ik vind het wel wat hebben, alvast een beetje wennen ook voor jezelf :)

8. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    hier stodn de box al ruim 1 maand voor de geboorte. al baby sliep ze er veel in maar nu heeft ze er al zeker 6 maanden niet ingezeten. ze vind het veel leuker op de grond. nu ze kruipt wordt hij nog niet gebruikt mara kan haar vanuit de kuekn in de gaten houden. Als we volgende maand verhuizen kan dat niet meer en denk dat ik dan de box meer ga gebruiken zodat ikzeker weet dat ze veilig binnen zit

9. Alita

Alita Niet meer actief

Bij ons staat ie er al lang, is voor de hond beter en is leuk.
    Hoezo in de weg, hij staat er toch nu een hele tijd nog neem ik aan...

10. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.027
    1.851
    113
    Provincie Groningen
    Denk dat wij de box ook 1 maand van tevoren neerzetten, heb zo'n gevoel dat de baby iets eerder geboren gaat worden. En dan kan de kat er al aan wennen. Zou anders ook niet weten waar ik zo'n groot ding kwijt moet.

11. Mila24

Mila24 Fanatiek lid

30 jun 2007
    2.199
    0
    0
    Antwerpen
    hij komt pas te staan na de geboorte en dan moet ik eerst nog even zien wanneer maar nu echt nog niet.

12. Mvjason

Mvjason Fanatiek lid

30 sep 2007
    1.677
    0
    0
    mama
    Utrecht
    bij ons staat ie al 3 weken staat erg leuk en vond het gewoon fijn alles klaar tehebben geen gedoe achteraf

13. cvwinkoop

cvwinkoop Bekend lid

31 mei 2007
    653
    0
    0
    Student
    Veenwouden
    Wij gaan over 3 weken verhuizen, en als we dan de box gekocht hebben zetten we hem meteen neer, kunnen we met de inrichting er een beetje rekening mee houden.

14. Denise85

Denise85 Fanatiek lid

4 okt 2006
    1.685
    0
    0
    wij hebben de box nou een week staan maar hij staat niet in de weg en manlief wilde hem vast in mekaar zetten, eigenlijk had het van mij nog wel mogen wachten tot 37 weken...

15. mirrem

mirrem VIP lid

14 apr 2008
    9.460
    1
    36
    Gelderland
    Wij hebben de box meteen neergezet toen we hem binnen kregen. Was met ongeveer 31 weken. Op zich wel vroeg maar wij vonden het leuk om hem alvast neer te zetten met het boxkleed erin en boxmobiel erboven! Kan je ook alvast wennen, want het neemt best veel plek in in je kamer.

16. Linda86

Linda86 VIP lid

Wij wilden de box 2 weken geleden (met 36 weken dus) in elkaar gaan zetten. Maar toen we 'm uit de doos wilden halen bleek 'ie echt superbeschadigd. Die plank waar de baby op moet komen is bijna helemaal doorgebroken. Nu komen ze over 4 weken (dus als de baby er als het goed is al is) een nieuwe box brengen. Jammer dat het te laat is, maar wel fijn dat ze 'm zonder problemen om komen ruilen.

17. Marijke1982

Marijke1982 Niet meer actief

Die van mij staat al 3 weken

18. Wilma

Wilma VIP lid

22 mei 2006
    6.396
    1
    0
    Uithoorn
    Die van mij staat al n weekie half in elkaar :(
    Hij bleek niet te kloppen. En nou moet ik wachten tot 22 augustus tot ze hem om komen wisselen.
    Maar ik had hem zo vroeg al neer gezet om te kijken of hij dus klopte (niet dus) en of mn kleine dwerg pincher die nogal eens op onderzoek gaat, niet via de bank in de boks zou klimmen.
    Maarja de bank is er ook nog niet....zucht.
    Die komt dus volgende week woensdag eindelijk eens (na 3 maanden vertraging)

19. Chantico

Chantico Niet meer actief

Ik had de box bij aflevering meteen uit de doos gehaald om te kijken of ie compleet en onbeschadigd was. Was gelukkig zo.

Deze week hebben we m in elkaar gezet. M'n vriend had er zo'n zin in om dat te doen!

Nu zijn we elke dag de meubels aan het verschuiven om een nieuwe opstelling een dagje uit te proberen. Die we vanavond hebben bedacht is veelbelovend :D

Het lijkt me handig om al meteen na de geboorte een box te hebben waar je de kleine veilig in kan leggen als je even je handen vrij moet hebben.

20. Sharon20

Sharon20 Fanatiek lid

19 feb 2008
    3.365
    0
    36
    essen
    wij hebben de box meteen gezet toen ze alles kwamen leveren (vrijdag) was toen bijna 27 weken. wij hebben geen huisdieren en heb dus ook geen goeie smoes. wou hem gewoon al in elkaar hebben staan. vind het echt wel leuk als ik alles zo zie :) bij ons staat hij in een hoek die niet gebruikt word dus staat totaal niet in de weg:)

Deel Deze Pagina