Wij hebben hem dit weekend neergezet, ook hier een kat die er na 2 minuten in was gaan liggen...er valt dus nog wat opvoedwerk te doen.
hoi meiden ik breek ff in als het mag hoor. ik heb een vraagje aan de kattenbaasjes, wat is jullie ervaring : kruipen de katten veel in de box en wat doen jullie er tegen. ikzelf had het plan om de box over een week of 2 neer te gaan zetten en de hond en kat er aan te laten wennen maar volgens mij kan ik em net zo goed nu al neer zetten. kuzz
wij hebben de box vorige week donderdag de box neergezet, ook met oog op de katten. frits onze kater vond de box totaal niet interessant en gaf er geen waardige blik naar, maar onze poes sophie blijft er in springen. volgens mij maakt zij er gewoon een spelletje van. dus heb de plantenspuit in de box gezet en ik moet zeggen dat het wel helpt.
ik denk dat ik de box ook over paar week er al neer zet aangezien wij ook 2 super eigewijze katten hebben wil ik ze eraan laten wennen. denk dat hij hier komt te staan met week of 25
Ook ik zal em binnenkort neerzetten, ook al hebben we geen katten/honden. Ik vind het gewoon leuk (moet em alleen nog ff ophalen)
Dames.. Even een tip die ik hoorde om te zorgen dat je kat niet in de box gaat liggen.. Leg de box vol balonnen. Je snapt denk ik wel wat er gebeurt als je kat erin springt !
Wij hebben nog geen box, maar voor het begin hebben we een grote antieke kinderwagen (wordt nu gerestaureerd) en die is pas half spetember klaar...En die komt zodra ie klaar is in de kamer te staan...Kan niet wachten....
wij wilden hem met 36 weken neer gaan zetten. alleen besloot onze zoon om met 35 weken en 2 dagen ter wereld te komen. zodra ik thuis was, hebben we de box neergezet. nu hebben we alle kraamcadeautjes erin.