Gratis zwangerschapsdozen

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door LdJ, 9 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LdJ

LdJ Niet meer actief

Hai dames!

Wie van jullie weet waar je nog meer gratis dozen kunt bestellen?
    Ik heb de Felicitates doos & de babydump doos.

2. SannedK

SannedK Actief lid

3 mei 2012
    138
    0
    0
    De blije doos nog!

En als je een kruidvatkaart hebt je hiermee aanmelden en aangeven dat je zwanger bent en je krijgt een tas met geschenken.

En als je kindeje geboren is een kaartje afgeven in de C1000 en je krijgt een gevulde boodschappentas! (echt de moeite waard!)

3. mamaworden

mamaworden Actief lid

11 feb 2012
    122
    0
    16
    apeldoorn
    blije doos van prenatal, tas van kruidvat.

4. Danielle86

Danielle86 Fanatiek lid

13 feb 2012
    2.787
    0
    36
    Noord-Brabant
    Als je de kruidvat voordeel pas hebt kun je je ook inschrijven voor de kruidvat doos!
    En bij prenatal heb je de blije doos en de babydoos.

5. misa

misa Niet meer actief

Zoals al gezegd: blije doos bij prenatal en met een voordeelkaar bij kruidvat.

En binnen 2 maand na geboorte tegen inlevering van een kaartje, kun je een tas met spullen bij c1000 krijgen. Zeker de moeite waard..!
    Ook kun je een gratis babymutsje bij rainbowbabies bestellen, ook tegen inlevering van een kaartje.
    En volgens mij bij de plus supermarkt ook, als je er in de buurt woont.

En wie weet als je wat googled, kun je nog wat vinden. :)

6. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    En dan krijg je een jaar lang, op zn minst, allerlei ongewenste reclame, producten toegestuurd enzo. Ik vond de inhoud van de dozen van de etos en de prenatal niet opwegen tegen de irritatie van alle reclames. Dus heb ik deze 2e zwangerschap geen babydozen gedaan, enkel de C1000 zat wel heel leuke dingen in dus die ga ik nog wel halen.

7. misa

misa Niet meer actief

Ja dat vind ik ook. Die dozen stellen tegenwoordig niet veel meer voor. Veel te veel reclame.

Ik heb de felicitas voor de speentje van difrax opgehaald.. ;) En de blije doos voor de wij jonge ouders.
    En ja, de c1000 is wel goed vind ik..!

8. juli10

juli10 Fanatiek lid

12 jun 2011
    1.259
    0
    0
    De plus heeft ook een mooie doos als je het geboortekaartje brengt, ook de moeite waard!

9. MMM74

MMM74 Fanatiek lid

18 okt 2011
    1.054
    0
    0
    Doktersassistente
    We gaan verhuizen!
    Aanvullende vraag, weet iemand wanneer je de box van prenatal krijgt en die van het kruitvat???? Die van de Etos heb ik al weken geleden op kunnen halen maar deze twee dus nog niet en ik ben bijna uitgeteld

10. Melindy

Melindy Fanatiek lid

2 jan 2012
    1.078
    0
    0
    prenetal is vaak rond de 5 à 6 maanden
    kruitvat rond de 7de à 8ste maand (kon ik gisteren pas halen)

11. Emjay

Emjay Bekend lid

17 jan 2012
    993
    0
    16
    In het buitenland
    Kruidvat zou met 32 weken moeten, maar merk bij de september mama's dat daar erg veel mis is gegaan. Ik heb de mail nooit gehad dat ik hem kon afhalen, maar ben gewoon naar de winkel gegaan.
    Je kan dan een tas krijgen bij de kassa, en daar mag je dan een tubetje zinkzalf, een flesje en een klein pak luiers (18st) indoen, dan wordt dat weer bij de kassa gescand en zou je het gratis mee moeten krijgen!

12. samantha1985

samantha1985 Niet meer actief

kruitvat
    prenatal
    als kindje geboren is met je geboorte kaartje na c1000 krijg je een baby boos ook...
    plus doet het volgens mij ook
    hier krijg ik bij de apotheek ook een tasje met allelei leuke spullen als ik na de geboorte langs kom

13. jamaila

jamaila Bekend lid

27 jun 2011
    527
    0
    0
    friesland
    heeft de c1000 dat nog steeds??? want ik zie het nergens meer vermeld en heb het bij de jongste dan ook niet meer gevraagd,(8 maanden geleden). kan het op de site ook niet meer vinden. die van c1000 vond ik ook altijd erg leuk.

Deel Deze Pagina