Ik denk dat wij hem ook binnen nu en een paar weken in de kamer gaan zetten....kijken hoe het met onze katten gaat en dan kunnen we kijken wat het handigste plekje is. Groetjes, Eva.
wij hadden de box niet van te voren neergezet maar toen onze dochter geboren was in de eerste week groetjes
Ik ga de box denk ik pas neer zetten als de kleine er is, ik bedoel; in 't begin liggen ze toch nog niet in de box? Nouja het kan wel natuurlijk maargoed het grootste gedeelte van de dag slapen ze toch.. En zo'n box kan behoorlijk in de weg staan! Nee hoor, de box blijft mooi nog even opgeborgen hierzo
Wij hebben de box wel al weken in huis, maar staat nog in de doos op zolder. Ik denk dat ik 'm zo rond de 35 weken neer ga zetten ofzo, dus over een weekje of 6. Hier staat ie in principe niet in de weg omdat ie in een hoekje komt, dus vroeg neerzetten is geen probleem. Het kriebelt soms wel om 'm nu al neer te zetten en mn man stelde vorige week ook al voor om 'm naar beneden te halen, dus je weet maar nooit haha..
haha meiden, wat herkenbaar van sommige, ik heb ook de neiging om hem al klaar te zetten, maar wacht nog even tot mijn verlof ( week 36) diep van binnen zou ik hem het liefst nu al neerzetten hoor haha. ook ivm de kat, zetten we hem dan al neer
Ze staan hier in de gang te wachten. die voor de keuken ga ik opzetten zodra we de nieuwe kast voor in de keuken hebben gehaald (Ikea, dus we wachten eigenlijk alleen op iemand met een grote auto....). Die andere, voor in de woonkamer denk ik in m'n verlof. dus in week 35 ofzo. Linda
ik zet geen wieg dus bij mij is net de bedoeling dat ze meteen inde box komt, ook ter vervangen van een wieg, dus waar ze het meeste tijd int begin gaat doorbrengen..
Stiekem begint het wel te kriebelen, maar hij staat nog rustig boven te wachten. Als ik met verlof ga (34 weken) dan ga ik eerst de babykamer afmaken en dan ook rustig de box neerzetten. Mayke
Ben bijna 20 weken zwanger en het liefst zet ik de box vandaag nog op. Maar ik vind het nog te vroeg, dus wachten we nog even een maandje of drie.
Als ik verlof heb! Eerder hoef ik dat ding niet in de kamer hoor Ik denk dat ik zelfs nog even wacht tot 37 wk...hebben de woefjes ongeveer 3wk om te wennen...lijkt me genoeg
Bij ons staat hij nog in de woonkamer voor de oppas kindjes ook wel makkelijk hoef ik en de honden er niet aan te wennen
Ik zet 'm neer als de verbouwing helemaal klaar is . Ik hoop volgende week. Ben van plan om er opgeblazen ballonnen in te leggen, zodat deze knappen zodra één van mijn katten erin springt. (ik denk dat ik zelf dan ook tegen het plafond aan zit, maar goed ) Hopelijk leren ze het daarmee wel af
Oeh, dat is best een goed idee! Ik zoek mezelf de pokken naar een goede box hier, die kennen ze niet in Zweden.. Vinden ze maar niets 'je kind opsluiten'. Je hebt ze wel maar ze zijn heel moeilijk te vinden en vaak gewoon een hekwerk op de vloer zelf. Heb toch echt geen zin om constant met een baby op mijn arm te lopen straks. Dat gáát toch niet? Wat als je eten moet koken?
Hoi Hoi Ik ben in dec uitgerekend, en wij denken er aan om begin oktober de honden naar een andere plek te zetten (de plaats) en dan begin november de box in huis te plaatsen. Onze lieve labjes (labradors) hebben dan wel tijd genoeg om er aan te wennen hoop ik. Ze zijn super makkelijk dus denk dat het helemaal goedkomt! Groetjes