Hier is hij sinds kort weg (bijna 11 maanden), het was alleen nog maar een plek voor speelgoedophoping, hij kruipt het hele huis door maar dat vind ik niet zo erg, kan makkelijke alle kamers afsluiten waar hij niet in mag. Dus nu een heel gezellig speelhoekje.
Zoonlief is nu bijna 10 maanden. Voorlopig blijft die nog heerlijk staan. We hebben een routine en de box is één onderdeel daarvan. Opstaan, aankleden zoon, hij de box in en dan kleed ik me aan of spring onder de douche. Daarna huishouden en dan fruit eten. In zijn box ligt ook enkel speelgoed zonder geluid. Op die manier ook ewn verdeling. Hij gaat nog 2 x per dag 45 minuten de box in. In het begin met tegenzin, maar nu is die het gewend. Gebruik het dus niet als strafplek.
Wij hebben de box afgelopen week weg gehaald. Ze wilde sinds ze echt loopt er echt niet meer in, ook niet meer het vaste momentje in de ochtend. Het leverde alleen maar huil partijen op en vervolgens werd de box gebruikt om lekker makkelijk het speelgoed in te stoppen. Dus hoppa weg ermee.