Geschrokken, baby draait om in badje

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Brabantsmeisje, 16 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Brabantsmeisje

Brabantsmeisje Bekend lid

13 jul 2012
    923
    46
    28
    Vrouw
    honden gedragstherapeut
    Noord Brabant
    Nou, het zal misschien heel normaal zijn maar ik schrok me een hoedje tijdens het badje van net.
    Finn lag lekker te drijven in badje en ineens draait hij gewoon van zijn rugje naar zijn buik in 1 beweging :$
    En hij neemt een zwem houding aan en maakt zelfs een paar slagen met zijn beentjes.
    Omdat het niet echt handig vasthouden was heb ik hem vrij snel weer omgedraaid maar na een paar minuten deed ie het weer.

Is dit uhm "normaal"? Doen meer baby's dat rond de 7 weken?

2. emma84

emma84 Bekend lid

3 dec 2012
    603
    0
    0
    Twente
    huh hoe heb jij de baby vast in bad dan? ik heb mijn zoon van 7 weken met het hoofd op mn pols en dan zn armpje vast zodat hij niet kan draaien.

3. Esje13

Esje13 Fanatiek lid

4 mrt 2013
    1.574
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier hetzelfde.
    Dan kunnen ze toch niet draaien?

Heb wel eens in de 'emmer' gehad dat ze ommhaar as draait maar dan houdt je ook het hoofdje onder het kinnetje vast.

4. Brabantsmeisje

Brabantsmeisje Bekend lid

13 jul 2012
    923
    46
    28
    Vrouw
    honden gedragstherapeut
    Noord Brabant
    Als we met zijn tweeën zijn laat ik hem altijd op het laatst lekker drijven met zijn hoofdje op mijn hand. Mijn kraamhulp deed dat ook altijd en vertelde dat het goed was voor zijn spieren.

5. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.032
    6.135
    113
    Happyland
    Dat wordt een toekomstige van den Hoogenband, dat kan niet anders!:D

6. Aurora2013

Aurora2013 Niet meer actief

Al zou hij het willen, hij krijgt de kans niet. Hou hem te goed vast:D

Maar zolang je erbij bent en zijn hoofd boven water kan houden, denk ik niet dat het erg is. Misschien train je zijn spieren wel goed op deze manier.

7. Esje13

Esje13 Fanatiek lid

4 mrt 2013
    1.574
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ohhh zo, ik zie het voor me. Dat doen wij ook wel eens. Maar omdraaien, nee hier niet. En wat ee al geschreven werd....over een aantal jaren zien we hem wel op de olympische spelen hihi.

8. Kaala

Kaala Fanatiek lid

10 okt 2012
    2.672
    0
    36
    NULL
    NULL
    Tja, mijne zit nu half in bad dan dat ze ligt (ze is te groot om helemaal te liggen..)

Maar dat zwemmen is natuurlijk. Elke baby kan zwemmen tot en met 6 maanden, dus als je hem in het water zal gooien zal hij gaan zwemmen, of tenminste poging tot.

9. Annette123

Annette123 Niet meer actief

Zo das een sterk kereltje! Hier nooit gebeurd, maar had haar in de houtgreep (lees: onder oksel vast). Nu doet ze het wel en wil zelfs staan in bad, maar ze is nu ook bijna 11 maanden ;)

Deel Deze Pagina