Wie ook weleens te laat een luier verschoont?

Discussion in 'Baby en dreumes' started by muisje14, Nov 15, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. muisje14

muisje14 Niet meer actief

Hebben jullie dat ook weleens gehad dat je te laat een luier verschoont? Dus dat het al doorlekt?

Ik ben het laatst helemaal vergeten bij Bas. :):):)

Stijn was net geboren en dus heel erg druk met Stijn. Die was nogal veel aan het huilen (Koemelkallergie).
    Ineens zie ik een natte plek op het stoeltje (die van Woezel en Pip) van Bas. Is zijn luier zo erg doorgelekt (door romper en broek heen).:):)
    Voor de gein dan och maar ff zijn luier gewogen.... 50 gram!! oei :(

Oh ik voelde echt ff een slechte moeder, maar ik wist ook dat ik het te druk had gehad met Stijn en dat ik er nog aan moest wennen dat ik ineens twee kids had om te verzorgen.

2. raspberry

raspberry Niet meer actief

Hmm, ik heb nog niet de smoes van druk met een tweede, maar mij overkomt het dus ook wel eens.
    Laatst nog bij m'n zusje op visite en ze had thuis (anderhalf uur rijden van zus) een schone luier gehad. In de auto wat gedronken, bij m'n zusje een hele rietjesbeker (zo'n grote) leeggedronken, een half pakje sap weggewerkt. En niets van dat alles deed me bedenken dat ik nodig eens moest verschonen.
    zegt m;n zusje ineens: o, ze plast d'r legging onder. En idd: de luier hield het niet meer en ales stroomde er zo uit.... :)
    Had ik natuurlijk ook nog eens geen schone kleren mee.
    Legging dus maar op de verwarming gelegd en laten drogen. Ai ai ai...
    ;)

3. Storm

Storm Niet meer actief

Ja hoor, een tijdje terug alweer. Toen mijn zoontje na de ochtendvoeding weer heerlijk in slaap was gevallen. Maar lekker weer op bed gelegd en toen hij zich melde voor de volgende voeding nooit weer aan gedacht. Totdat hij meteen na die voeding besloot zijn darminhoud te legen. De luier was zo doorweekt dat het er gewoon niet meer in kon blijven. Nu zal niet alleen mijn zoontje eronder, maar ik ook. Het dreef het de pijpen van de pyjama uit.
    Kon ik ook schone kleren aan doen...:)

4. Newlymom

Newlymom Actief lid

Sep 27, 2007
    309
    0
    0
    Rotterdam
    Toen ik net bevallen was,1 keer meegemaakt.
    Ik was thuis van het kraamhotel en ce 1ste dag dat ik alleen met de 2 kids was,was ik helemaal vergeten de oudste te verschonen,hij hadeen mega zware luier hahahaha
    Duidelijk dat ik nog moest wennen

5. Tink

Tink Niet meer actief

Wie níet, kun je beter vragen denk ik ;). Het is me bij alle 4 de kinderen wel eens overkomen. Moeders zijn ook maar mensen...

6. sidmick

sidmick VIP lid

Jun 23, 2008
    17,804
    4,190
    113
    Ja hoor hier ook weleens gebeurt.
    Een keer toen we 3 feestjes op 1 dag hadden en alleen maar aan het hollen waren. En 1x in het vliegtuig. (stel je voor in zo'n vliegtuig kinde geheel voorzien van nieuwe kleding, heel fijn) Ze had een schone luier gehad voor we opstegen maar in het vliegtuig zo enorm veel gedronken dat haar luier binnen 2 uur verzopen was.

7. janna76

janna76 Fanatiek lid

Nov 8, 2008
    1,412
    0
    0
    huis mamma en boerin
    drenthe
    Ik denk dat het ons allemaal wel eens is gebeurd. Wie dit ontkend? Gaat het vast nog wel eens gebeuren. Laatst hier nog.
    Had het de hele dag zo belachelijk druk met vanalles. Vertegenwoordigers, eigen werk, baby etc. En dan nog van alles regelen. Op een gegeven moment kijk ik naar de oudste. En hij loopt een beetje raar. Kijk naar zijn broek en ja hoor! Al zon mooi nat plekje. Waarop ik dus dacht Sh**** luier nog niet vervangen.:$:$:(

8. suze30

suze30 Fanatiek lid

Jul 7, 2009
    2,188
    1
    0
    NULL
    NULL
    Gisteren nog:) ik denk ook dat het iedereen weleens gebeurd hoor!

9. Linda

Linda VIP lid

Sep 24, 2006
    7,819
    0
    36
    Gelderland
    ik schaamde me vorige week dood, kindjes van kdv gehaald, ze waren erg moe, washand over het snoetjes en de handjes en dan als laatste even snel de billetjes en hup in de pyama, toen ik met mijn dochter bezig was, nam mijn man het over, ze zag er fris uit in haar romper dus hij haar in de pyama en later naar bed.

Toen ik haar 's ochtends verschoonde zag ik het merk luier die ze bij het kdv gebruiken.......... had ik er dus ook niet aan gedacht dat mijn man haar dus nog wel moest verschonen en hij dacht ze is al klaar........ gelukkig geen ongelukje maar voelde me een hele slechte moeder haha

10. Laure80

Laure80 Fanatiek lid

Aug 26, 2008
    1,036
    0
    36
    Hier ook wel. Noem het niet eens 'vergeten', want komt hier soms op momenten voor dat ik het helemaal niet verwacht (als hij helemaal nog niet zo lang een schone pamper voor heeft zeg maar). Tja, hij drinkt en plast gewoon ongelovelijk veel.

11. tico

tico Fanatiek lid

Jul 14, 2008
    1,311
    0
    0
    vind het vaak ook wel aan de luier liggen. de een kan meer plas hebben dan de ander. Vind bijv pampers beter voor plas en huggies voor poep. Wel jammer dat ze niet aangeeft welke ze deze ronde gaat doen hahah. Maar ja ook mij is het weleens overkomen, maar dan was ik het niet vergeten maar was alles gewoon iets uitgelopen en had zij veel geplast.

12. MamaVanSimone

MamaVanSimone Fanatiek lid

Oct 19, 2010
    3,250
    2
    36
    provincie Utrecht
    Ik verschoon volgens mij juist veel te vaak :) Elke keer denk ik 'oh wat zit ie vol' en dan blijkt het wel mee te vallen!
    Maar ja ik ben ook nog maar een beginneling....

13. butterfly1984

butterfly1984 Niet meer actief

hier ook weleens hoor, maar ook meer omdat de oudste veel drinkt smorgens, dan denk ik houd het goed in de gaten, maar dan ben je even bezig en tja doorgelekt.Gebeurd zelden, maar voel me dan echt heel slecht!
    Ze moet smorgens sowieso 2 a 3 schone luiers, door al dat geplas:D, smiddags plast ze nooit veel

14. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

hier nog niet gebeurd maar snap best dat het je even ontgaat als je er een tweede uk bij hebt!
    ik doe voor elk dutje de luier verschonen, voordat we uit huis gaan en tussendoor nog eens. dat gaat automatisch hier..dus hoop dat het ook zo blijft als de tweede er straks is :D

ach het zal mij ook vast een keer gebeuren maar joh dat is heus niet zo erg.

15. fafje

fafje Niet meer actief

ik doe het altijd voor de voeding, vergeet het in principe nooit, is routine...maar is wel es gebeurd dat meneer zo'n honger had, dat ik em direct had aanglegd...en hij daarna weer in slaap viel...tot de volgende voeding..tjaaa...kan gebeuren toch!

Hij slaapt nu van 22u tot 10u , wel om 5 uur even drinken..maar dan vershcoon ik em meetsal niet omdat ie binnen 5 min klaar is en verder wil slapen(wle als de luier al heel vol is hoor)...Maarja ook wel es dat ie dan wakker wordt met een nat plekje bij zn zij...

16. mimi83

mimi83 Niet meer actief

jahoor hier ook meerdere keren gebeurd.. zeker bij oudere kids gaathet een keer gebeuren, net even velle gedonken en alles er in 1 x uit plassen en dan in de autostoel zitten of in de kinderwagen.

Of gewoon zo geravot dathij een stringpamper heeft aan 1 kant i.p.v. dat het over de billen gaat. tja dan houdt het ook niet zoveel.

17. Laure80

Laure80 Fanatiek lid

Aug 26, 2008
    1,036
    0
    36
    Mimi83: Ha ha, een stringpamper. Dat heb ik nog nooit meegemaakt, ook al heb ik een heel druk beweeglijk mannetje dat niet anders doet dat springen en klimmen (heel iets ouder dan jouw zoontje).

18. janna76

janna76 Fanatiek lid

Nov 8, 2008
    1,412
    0
    0
    huis mamma en boerin
    drenthe
    Nieuw model pamper zeker!!:D:D
    Whahahaha, ik zie de reclame al helemaal voor me.;)

Nu, voor de mode bewuste baby. De string pamper! Vanaf januari in de winkel.

19. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

Jul 10, 2008
    13,550
    526
    113
    Female
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Ik beken..... gisteren! We hadden iemand van het bouwbedrijf op bezoek voor een offerte van de uitbouw van de bovenverdieping. Op een gegeven moment kijken we eens naar M, wat zit daar voor donkere plek op dr broek.... ja doorgelekt dus. En omdat we nog niet klaar waren en toch graag allebei op de hoogte wilden zijn, moest het arme ding ook nog eens een half uur wachten op een schone luier. Tot overmaat van ramp bleek ze ook nog eens een dikke plas en een grote boodschap (de vierde die dag) te hebben gedaan.

Een maand of twee geleden hadden we het met de regelmaat van de klok dat ze doorlekte.... toen zaten we wat te klooien met de juiste maten. Inmiddels heeft ze dus maatje 5 aan en dat bevalt prima! Weinig gevalletjes van doorlekken meer (behalve dan gisteren)

20. Ladydi85

Ladydi85 Niet meer actief

Oh ja, hoor. Vooral als hij wat meer heeft gedronken dan normaal, dan heb ik het niet door. Dat gebeurt bijna nooit, hij drinkt vrijwel altijd evenveel en dan verschoon ik op vaste momenten zijn luier. Maar soms, heel soms... nee, dan vergeet ik het. Oeps!

Share This Page