Ik hem hem gisteravond weggehaald! was m helemaal zat ik bedoelde trouwens niet dat het zijn strafplek was hoor, meer dat als hij bij na andere maatregelen echt niet wilde luisteren hij daar even af kon koelen.. en dat gebeurde dan ook snel en hij klimt altijd uit de kinderstoel.. dan maar iets verzinnen om hem vast te kunnen zetten voor wanneer ik de kamer even uit moet.
Wij doen binnenkort de box weg.Ze ligt er nooit in. Ik gebruik hem nu vooral als opruimplek voor speelgoed. Als ik moet dweilen oid zit ze in haar kinderstoel en soms weleens het wipstoeltje voor tv. Meestal doe ik deze klusjes wanneer ze ligt te slapen.
Bij ons staat de box nog. Wij hebben al maanden een vast avondritueel: badje in het grote bad,afdrogen en aankleden op haar kamer,beneden 10 à 15 minuten spelen en baby tv kijken in de box, pap drinken bij mama of papa op schoot en dan naar bed. Roos gaat graag in de box,voelt zich er duidelijk prettig/veilig. Stofzuigen doe ik als ze buiten speelt met papa of ze gaat in de box, dweilen doe ik tijdens haar middagdutje of s'avonds als ze op bed ligt.
Hier is de box een paar maanden niet gebruikt en nu heb ik hem van de week naar beneden gezet. Ook een paar leuke speeltjes er in gezet en mijn zoontje gaat er af en toe tegenaan staan en dat betekent dat er in wil spelen. Zit er nu inmiddels een kwartier braaf in te spelen haha. Dweilen of iets anders huishoudelijks doe ik als hij in bed ligt.
hier gaat de box volgende week weg. we gaan er een speelhoekje met ikea speelgoed opberg laden kast en autokleed van maken. maar dat hoekje kan ik bijv wel afsluiten zodat hij niet heel de kamer door kan. Maar de box vindt hij nu echt vreselijk dus dat is geen optie meer hij zoekt meer uitdaging ookal is hij nog maar 10 maanden.