Bij beide tussen 7 en 8 maand. De eerste 3 maanden veel gebruikt, daarna nauwelijks meer. Met de jongste had ik verwacht 'm langer te gebruiken, i.v.m. zijn broer, maar zo zonder gaat het prima.
Het hangt van het kindje af. Vriendin van mij heeft het na een half jaar weggehaald omdat haar dochter er niet in wou. Mijn jongste zit er nu nog steeds een half uurtje rustig in te spelen en zij is bijna 1,5 jaar. Als ze aangeeft dat ze er niet meer in wil gaan we het opruimen, tot die tijd blijft het lekker staan.
Vlak voor haar eerste verjaardag maar toen zat ze er al een paar maanden nog maar sporadisch in. Dus eigenlijk had ik die al wel eerder weg kunnen halen.
Ze speelt er niet meer in (gaat gelijk staan) maar gebruik m als ik even wat moet doen en ik wil dat ze even op een plek zit. Laat m staan voor nummer 2 straks. Daarna zien we wel weer
met bijna 15 maanden staat hij hier nog steeds hoor. Zoontje zit er niet meer zo lang in als vroeger, maar in een baldadige bui of als ik even naar boven moet is het wel zo handig. Als ik zonder box naar boven wil lopen dan kom ik terug en dan zie ik dat hij op het TV meubel staat en de TV van de muur probeert te trekken. ik ben er nog heel blij mee, maar mijn kleine man niet altijd
Het plan was om een rond 1 jaar weg te halen. Maar toen ze 10 maanden was raakte ik weer zwanger dus nu blijft ie staan maar ze zit er zelf nooit meer in. Hij staat hier dus 7 maanden voor niks maar heb geen zin om em nu op te ruimen.
Bij de oudste heeft die tot een jaar of 2 gestaan. Was toen een dumpplek haha maar tot zeker 1,5 jaar veel gebruik van gemaakt. Nu gaan wij hem rond de kerstdagen weg doen, dan is de jongste 13 maand.
Ik heb hem rond de 9 maanden weggehaald. Hij speelde er toen al heel lang niet meer in en het was meer een box geworden waar ik allemaal troep in bewaarde.
Hier wel tot ergens na de 1e verjaardag. Ik wilde gewoon dat ze ergens veilig zaten zodra ik naar de wc, even naar boven of wat dan ook moest. Leuk vonden ze het zeker niet altijd, maar een nog geen/net 1 jarige kan niet alleen rondstruinen in de kamer wat mij betreft.
Met ruim een jaar! Elke ochtend even de papfles in de box. Kan ik even stofzuigen/dweilen (ivm katten) en zij erna lekker spelen oo de grond.
Laatste mee eens, maar Dafne gaat waar ik ga, haha. Met 1 kind is dat natuurlijk makkelijk te doen. Hier werd ie amper gebruikt, maar 2 maanden ofzo.
Met 7 maanden weggehaald omdat we 'm niet meer gebruiktenen dochter het ook niet leuk vond. Heb 'm daarna ook niet meer gemist. Als ik echt wil dat ze veilig zit als ik even weg moet (pakketje aannemen oid) zet ik haar gewoon in de kinderstoel Maar ik laat haar vaak gewoon rondscharrelen, ze sloopt tot nu toe niets.Bewaren
Ik kan niet wachten tot ie weg gaat, maar nu staat hij er ook al anderhalf jaar... Bij mijn oudste vlak voor eerste verjaardag weg ivm de kerstboom, middelste heeft er weinig in gespeeld maar omdat ik voor haar eerste verjaardag zwanger was van de jongste maar laten staan en de jongste doet er nu tukkies in maar denk dat ieen over een half jaar wel weg is tenzij kleine meid er graag in zit.
Wij hebben m met 17 maanden pas weggehaald. Toen liep ze pas los dus daarvoor was het echt wel makkelijk af en toe
Ik heb hem nog staan. Volgende week wordt de jongste 1. En hij blijft voorlopig nog staan. Ik denk dat volgend jaar zomer het moment zal zijndat hij weg gaat. Mijn zoontje tijgertje de hele kamer door en vaat overal bij staan. Ik kan geen moment uit de kamer als hij op de grond speelt. Hij gaat dus in de box als ik boven de was wil ophangen ofzo. Boven heb ik geen mogelijkheid om hem veilig te laten spelen bij mij. Nee ikkan echt nog niet zonder de box.
Bij de eerste woonde we in een klein appartementje dus nam veel plek in beslag. Toen ze met 7 maanden stond en zich ging optrekken aan de tafel/bank vondt ze de box niks aan was krijsen in dat ding dus weg gedaan. Nu heben we een gezinswoning en meer plek, misschien dat we 'm nu langer laten staan omdat ik niet steeds een kind kan tillen naar zolder voor een was je, en de kleine nu ook meer uit het zicht kan dan onze eerste. En ik verwacht niet dat we weer een snelle loper zullen hebben. Zoontje vindt de box nu nog erg leuk
Wij hebben bij 11 maanden de box weggedaan en een grondbox neergezet. We hebben een kleine ondernemer die je nu pas even zijn gang kan laten gaan. 3 weken geleden hebben we de grondbox weer weggehaald en de box neergezet. We gebruiken de box alleen nog als we zl zijn hulp niet kunnen gebruiken. Zoals bij de was ophangen. Zl vindt dat het niet op een droogrek hoort
Hier staat hij, met 19 maanden, ook nog. Hij staat ook niet in de weg. Ik zet mijn zoon er elke ochtend even in, en over het algemeen vind hij het nooit erg.