Extreem lange baarmoederhals??

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door Onder water, 12 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Onder water

Onder water Niet meer actief

#1 Onder water, 12 jul 2013
    Laatst bewerkt door een moderator: 12 jul 2013
    Vanmorgen naar aanleiding van aanhoudende krampen is mijn baarmoederhals opgemeten. Daar kreeg ik het bericht dat mijn baarmoederhals in rechte lijn 6,6 cm is:$:$ als hij met de bocht mee had gemeten zou hij zo op 7 a8 cm komen en zit potdicht. Ik ben deze maten echter nog nooit tegen gekomen sowieso niet met dit termijn haha. Nou ben ik eigenlijk altijd wel een persoon van uitersten, maar ik ben benieuwd of iemand hier ook bekend mee is?

Groetjes:)

2. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Weet we dat toucheren altijd moeilijk gaat bij mij en het verwijderen van het spiraal ook omdat ze er zo moeilijk bij kwamen...dus misschien heb ik ook wel een lange bmmoederhals hahaha

3. januari2010

januari2010 Niet meer actief

Dat is zeker lang!!!

Beter te lang dan te kort. Hopelijk zijn de krampen over en kan je nog even genieten van het getrappel in je buik!

Hoop dat de bmm rond de 38 weken wat korter zal zijn :)

4. Weegschaaltje84

Weegschaaltje84 Actief lid

4 nov 2011
    373
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ohhhh snik snik snik, ik wil ooooooook zo'n lange baarmoederhals!!!

5. Yvonne80

Yvonne80 Lid

8 aug 2012
    82
    0
    6
    V.S.
    Geen idee of je een extreem lange baarmoederhals hebt. Die van mij is 6 cm (afgelopen vrijdag bij de 20 wk echo), en volgens mijn verloskundige is alles boven de 3 cm prima.
    Beter zo dan te kort toch?

6. Weegschaaltje84

Weegschaaltje84 Actief lid

4 nov 2011
    373
    0
    16
    NULL
    NULL

Ah wauw, ook al zo'n joekel :-D Jullie mogen erg trots zijn op jullie lichaam dames... want het is indd precies wat je zegt: beter te lang dan te kort.. Bij mij is de lengte in tegenovergestelde richting een issue, bang dat ie inkort en onder de 3cm komt.. Eerder een vroeggeboorte meegemaakt dus nu extra opvolging..

Zo zie je maar weer ieder lichaam is anders :)

Deel Deze Pagina