Wanneer de eerste kleertjes kopen?

Discussion in 'Zwangerschap' started by cetje, Jan 9, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Nahla2013

Nahla2013 VIP lid

Oct 4, 2012
    5,965
    3
    0
  2. Nahla2013

Nahla2013 VIP lid

Oct 4, 2012
    5,965
    3
    0

Your welcome!
    Mooi he? Zeker voor zomerkindjes.

3. Rainbow88

Rainbow88 Fanatiek lid

Jan 13, 2014
    3,648
    305
    83
    Ik heb gewacht tot we het geslacht wisten
    1ste wat ik heb gekocht na de positieve test was een speen met 'I love daddy' op

4. Nahla2013

Nahla2013 VIP lid

Oct 4, 2012
    5,965
    3
    0
    Ik zag het net op Facebook en wilde het jullie niet onthouden

Bij Zero Sixteen in Beverwijk.

5. mamamama85

mamamama85 Actief lid

Aug 5, 2014
    281
    0
    0
    Na de 20 weken echo, ik vind unisex kleertjes niet zo leuk wilde echt verschil hebben jongen of meid. Heb ik met beide jongens ook zo gedaan. Wel bij de eerste 1 pakje gekocht na de 12 weken echo.

6. Dufel

Dufel VIP lid

Sep 10, 2014
    5,833
    1,469
    113
    Wij hebben een schattig rompertje gekocht samen na de 1e echo.
    Verder de 1e kleertjes na de geslachtsbepalings echo met 17 weken. En nu na de goede 20 weken echo gaan we helemaal los ;)

7. Tazzy

Tazzy Fanatiek lid

Aug 20, 2013
    1,364
    31
    48
    Mijn moeder ging los vanaf het moment dat ze hoorde dat ze oma zou worden dus ik heb al een heel scala aan kleertjes in neutrale kleuren ;)
    Ik wacht met kopen (probeer ik) tot we weten wat het gaat worden.

8. Anneke111

Anneke111 Actief lid

Dec 11, 2014
    151
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij hebben bij mijn dochter gewacht tot de geslachtsecho (14 weken) omdat ik de neutrale kleertjes minder leuk vind. Wel hebben we toen na de termijnecho wel een speelgoed dingetje gekocht. Mijn man vond die zo leuk en we hadden hem al tig keer zien hangen in de jaren dat we bezig waren en we steeds voor kraamcadeau's op pad moesten. Het was toen zo bijzonder om eindelijk voor onszelf iets te mogen kopen in de babywinkel.

Deze keer ga ik weer wachten tot de geslachtsecho met 14 weken. Maar als wij niet wilden weten wat het is dan had ik gewacht tot termijnecho denk ik.

9. Lisa1987

Lisa1987 Fanatiek lid

Sep 11, 2013
    1,845
    183
    63
    Female
    Ik wacht tot de 20 weken echo, daarna ga ik kleding kopen. eigenlijk komt dat alleen omdat ik dan weet wat het wordt. heb bijvoorbeeld wel al gisteren de kinderwagen besteld (bij 14+ weken. 2 goede echo's en een keer het hartje horen bij de vk)
    eerder durfde ik niet ivm de miskraam van de vorige keer

10. Bjanc

Bjanc Fanatiek lid

Jun 8, 2011
    3,405
    1
    0
    Genieten van het leven in afwachting op de komst v
    Limburg
    Hahah dit dus.. als wij zoon krijgen... Dan heb ik zelfs nieuwe meisjes kleding over.. hahah. Ze heeft zoooo veel hahah

11. Jess93

Jess93 Fanatiek lid

Sep 9, 2014
    2,966
    2,294
    113
    Female
    Houten
    Nadat we t geslacht wisten, was met 16wk!
    Vond zelf de unisex kleertjes niet echt leuk, vandaar!

12. Anna25

Anna25 Fanatiek lid

Sep 6, 2011
    2,049
    0
    0
    Ik ben gaan shoppen na de geslachtsecho :)

13. Joanne92

Joanne92 Fanatiek lid

Sep 28, 2014
    1,001
    2
    0
    Ik kon ook niet wachten (opa's en oma's ook niet) had met 6 weken al dingetjes.. En nu weten we dankzij de pretecho dat we een meid krijgen en nu ligt er heel veel roze
    Veel zeiden al zal je niet w8en? Waarom zou ik? Als je van negatieve dingne uitgaat word je alleen maar sip. Nu weer werd me afgeraden door mensne om me heen teveel roze te kopen. Want? De echoscopiste was 200% zeker& ik vind iedereen altijd zo voorzichtig.
    Doe waar je je goed bij voelt.. Ik kon ook niet wachten en ik denk elke blije mama niet :)

14. Sassie87

Sassie87 Actief lid

Mar 29, 2011
    128
    2
    18
    Female
    NULL
    Bij onze dochter hebben wij de eerste echo afgewacht om te kijken of het er eentje was of meerdere. daarna een pakje en wat sokjes gekocht.

bij de 20 weken echo toen we hoorden dat alles goed was hebben wij de babykamer gekocht en aan de kamer begonnen.

Wij hebben tot de geboorte niet geweten wat het werd daardoor was alles neutraal. Bij deze gaat het precies zo. Mijn man wil het niet weten dus daarom laat ik mij ook verrassen:D

15. Yaamke

Yaamke Actief lid

Nov 29, 2013
    235
    0
    0
    NULL
    Hier ook bij 20 weken (toen wisten we pas 't geslacht) stilletjesaan kleertjes gaan halen. Zelfs de rest..vanaf toen pas beginnen kopen:).

16. Unexplainable

Unexplainable Actief lid

Nov 15, 2014
    224
    16
    18
    Female
    Ik was zo'n doos die al regelmatig iets leuks (unisex) meenam als ze het tegen kwam, onder het motto: 'Kon het niet laten liggen en is zo leuk'. Inmiddels al behoorlijk wat verzameld de afgelopen tijd.

17. frannie82

frannie82 VIP lid

Nov 28, 2010
    10,407
    2
    38
    Mezelf beide keren gedwongen te wachten tot na de 20 weken echo.
    Ik was bij de 2e overtuigd van een jongen dus ben blij dat ik het pakje niet gekocht had 😉

18. Moirin

Moirin Lid

Oct 30, 2014
    44
    0
    0
    NULL
    NULL
    Volgens mij heb ik pas 2 weken geleden voor het eerst kleertjes gekocht. Met 24 weken dus. Nouja, nog tijd zat en ik ben sowieso al niet zo'n shopper =)

Binnenkort nog een keertje de hema leegkopen =D

19. spruitjes

spruitjes Fanatiek lid

Sep 27, 2014
    2,900
    1,389
    113
    wat zijn er een hoop die het geslacht afwachten en dan helemaal los gaan! Hebben die kindjes straks dan alleen maar blauw of roze aan? Dat vind ik nou echt vreselijk..Er zijn zoveel leuke unisex dingen te koop. Soms moet je even zoeken, dat wel. Maar in mijn kast hangt méér dan alleen wit en grijs hoor!
    ik ben vooral gaan shoppen toen ik wist dat het goed was en echt de grote hoeveelheden en grote dingen zoals kamer pas na 20 weken.

20. 2liefjes

2liefjes Actief lid

Jun 7, 2012
    498
    0
    16
    Wij zijn bij beide kindjes ook pas gaan shoppen toen we wisten wat het werd, dat doen we nu ook. Dat hoeft dan zeker niet alleen roze of blauw te zijn maar wel echt voor een meisje of jongen. Ik hou persoonlijk ook niet van neutrale kleertjes, zou nu dan ook echt niet weten wat ik zou moeten kopen. Ook kaar goed voor mijn beurs want ik koop iets te graag dus straks nog tijd genoeg om te shoppen; )

Share This Page