Hebben jullie ook veel last van kramp in de bovenbenen? Heb het vooral als ik niet beweeg dus in bed en als ik op de bank zit.Kan moeilijk opstaan en lopen hierdoor maar eenmaal in beweging wordt het minder. Heb er een warme kruik opgelegd maar hielp ook niet echt.
kan het niet zijn omdat de baby zo ver is ingedaald dat het op een spiertje drukt? een kennis van me heeft vanaf 20 weken daar last van gehad omdat het een spiertje af knelde.. na de zwangerschap had ze nergens meer last van..
Ik heb vanaf 12 weken last van enorme spierpijnen in armen en benen, bij mij helpt extra magnesium slikken en elke dag yoghurt eten(tip vk). Brandnetelthee helpt ook mee. Ik ben van ondraaglijke pijnen, naar bijna geen pijn gegaan, maar ik moet nog steeds niet veel belasten.
Ik heb het ook! En als ik naar het toilet moet voor de grote boodschap word het erger. Heb het idee dat er een zenuw of spier wordt afgekneld..
Hier ook in het begin hele erge krampen in mijn onderbenen, nu komt het terug als ik te druk ben geweest. Niet veel aan te doen dan de tips opvolgen en hopen dat het weggaat helaas