reageer aub!2 streepjes op de teststrip persona

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door music4life, 1 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. music4life

music4life Niet meer actief

dat betkend toch da je je ei hebt nu hebben we het gisteravond niet gedaan maar de avond daavoor wel en vanavond ook ben ik te laat ?
    mijn banner klopt niet hoor

2. Tulp21

Tulp21 Niet meer actief

Hey, Hoe het precies zit met die ovulatietesten zou ik eerlijk gezegd niet weten gebruik dat nooit. Maar als volgens dat ding je ei nu is en je hebt het eergisteren gedaan ben je niet te laat. De spermacellen kunnen veel langer leven dan je ei ;)

3. Latoya3Stars

Latoya3Stars Fanatiek lid

4 okt 2007
    2.090
    0
    0
    ff werkloos
    Enschede
    Heb er ook geen verstand van..maar als die idd aangeeft dat je je ei hebt, dan heb je het wel goed gedaan hoor...want 2 dagen voor je ei ben je het vruchtbaarst..en daar komt bij de zaadje kunnen heel lang in leven blijven :) hoop dat ze hun werk gaan doen...

4. music4life

ik hoophet ook bedankt voor jullie reactie,,,we hebben het immers heel de maand om d dag gedaan,,dus ik hoop dat het dezemaand goed komt,,,jullie allemaal succes

5. Latoya3Stars

Latoya3Stars Fanatiek lid

4 okt 2007
    2.090
    0
    0
    ff werkloos
    Enschede
    Thnx...jij ook suc6 :)

6. Niet meer actief

misschie eventjes in het boekje kijken dat erbij zat?meestal als een test aangeeft dat je ovuleert heb je nog wel een dag of twee ,drie om het eitje te proberen te bevruchten

7. music4life

in het boekje staat daar gek genoeg niks over in
    tnx

8. Niet meer actief

bij de meeste ovulatietesten werkt het zo dat als je positief bent je nog een paar dagen hebt omdat het lichaam het eitje nietgelijk afstoot,en sperma kan in sommige gevallen langer dan 48 uur in jouw lichaam overleven,en heb gelezen dat bij een gode bevruchting het zaadje het eitje al na 5 minuten bereikt heft

9. Makkie

Makkie Niet meer actief

volgens mij is het zo bij deze test van de persona dat de rechterstreep het donkerst moet zijn en links heel licht, dan heb je je LH piek te pakken.....

10. Bruidje77

Bruidje77 Fanatiek lid

28 mrt 2007
    4.747
    0
    0
    Dat klopt inderdaad! Ik heb de persona ook een tijdje gebruikt. Er staat niets over streepjes in het boekje omdat je de persona sticks officieel niet zonder monitor mag gebruiken.

11. bapsie

bapsie Niet meer actief

Als je nu je LH piek hebt zal ik als ik jou was vanavond en morgen aan de klus gaan!
    volgens mij is er ook een topic over persona, mss kun je daar je vraag nog eens stellen die meiden gebruiken allemaal dat apparaatje :)

12. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Klopt niet.

Na je eisprong heb je niet "nog een paar dagen", een eicel sterft na een uur of 12 af. Na een positieve ovulatietest, na de start van de LH-piek, springt je ei binnen 24 tot 36 uur.
    Een paar dagen vóor eisprong klussen kan wel tot bevruchting leiden omdat spermazwemmertjes wel langer kunnen overleven.

13. pluys

pluys Fanatiek lid

30 jul 2006
    4.587
    1
    36
    Harderwijk
    het rechterstreepje moet donkerder zijn dan de linker. Ik heb in mijn album een aantal persona's staan die positief waren. misschien dat je er iets aan hebt!

Deel Deze Pagina