Wanneer heb ik de eisprong. Vind het zo onduidelijk. Bovenste test is 13 april gedaan 2 testen daarna in de ochtend en avond op de 14 de en dan de 15de en 16de. Vind het moeilijk te zien wanneer precies. Jullie een idee wanneer mijn eisprong was/is?
Deze zijn niet positief dus nog geen eisprong even door testen De test lijn moet even donker of donkerder dan de controle lijn
Nee heb 1,5 maand geleden een miskraam gehad. En volgens mijn cyclus had ik eigenlijk al een eisprong moeten hebben maar kan nu misschien ontregeld zijn. Ik krijg de banner met telefoon niet aangepast.
Oh, wat erg voor je Misschien kun je ook gaan temperaturen? Dat is misschien wat duidelijker. Hopelijk is het geluk met je en heb je snel een positieve test!
Het rare is dat ik dus afgelopen vrijdag eigenlijk de eisprong zou moeten hebben. Ben normaal voor mijn miskraam super regelmatig. En vandaag zondag had ik nadat ik in bad ben geweest wat licht bloedverlies. Kan dit dan innesteling zijn? Of is dit vaker na miskraam Ik ben namelijk de afgelopen 2 weken niks verloren qua bloed. En de miskraam is al weer 5 weken geleden.
Deze zijn inderdaad allemaal nog niet positief. Dit zijn erg gevoelige testen en heb er ook altijd vrij donkere strepen op. Als hij positief is knalt hij echt van je test af! Succes!