Was ie dan toch positief..? Willen jullie meekijken.

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by maybemommy, Apr 17, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. maybemommy

Mar 14, 2016
    39
    0
    6
    Hooi hooi,

Sommige van jullie zullen m'n vorige topic hier misschien al gelezen hebben. M'n zusje probeert ook zwanger te worden en zit nu rond haar NOD. Afgelopen donderdag had ze een roze/oranje "indroger", maar misschien was ie toch wel positief. Vanochtend stuurde ze deze foto (zie bijlage). Het is een tuur lijntje hoor.. maar ik zie 'm ook. Deze streep is alleen een stuk lichter/vager dan die van donderdag. Ik denk dat die van donderdag dus wél positief was, maar een stuk donkerder was omdat ze 'm later af las. Deze foto is wel binnen de tijd genomen. Wat vinden jullie, zien jullie iets? ❤️ * ze heeft twee roze streepjes gezet waar 't 2e lijntje zichtbaar is*

Attached Files:

2. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Helaas zie ik niks. :( Ook niet als ik op mijn tablet flink inzoom.

3. romyatilla

romyatilla Fanatiek lid

Jan 22, 2015
    1,325
    14
    38
    Female
    Zaandam
    Ik zie wat je bedoelt. Alleen dit mag je nog niet positief noemen helaas!

4. fee90

fee90 Fanatiek lid

May 21, 2015
    1,679
    39
    48
    Ik zie niks...

5. Pipo30

Pipo30 Fanatiek lid

Jul 31, 2014
    4,944
    681
    113
    Ik zie ook niets,en die vorige test was echt negatief!Dat was geen streep,maar een boogje van opgehoopte vloeistof en urine.

6. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

Apr 15, 2011
    54,973
    15,606
    113
    Nabij Utrecht
    Nee ik zie ook niks.
    En de vorige test was echt negatief!! Als hij opgedroogd maar wel positief was dan had er een rechte streep gestaan en geen gebogen lijn!!

7. Deedee91

Deedee91 VIP lid

Jun 10, 2015
    13,658
    5,697
    113
    Nee zie ook helaas niks...

8. umm

umm Bekend lid

Dec 29, 2013
    544
    1
    18
    NULL
    NULL
    Sorry ik zie nu niks op je aanduidingsstreepjes na. Vind het ook kwalitatief een wazige foto en uploaden helpt ook niet. Dus zoals ik hem nu zie negatief helaas

9. Bertje123

Bertje123 Bekend lid

Nov 15, 2015
    860
    1
    16
    NULL
    NULL
    Ik zie helaas ook niet heel veel. Hoop dat ze wel zwanger is. Op hoeveel dpo zit ze nu?

Trouwens wat leuk dat jij nu wel zwanger bent! Heb je topic toen gevolgd. Helaas nooit meer je positieve test mogen zien. Gaat alles goed tot nu toe? 8 weken alweer. De tijd gaat snel.

10. Kersje7

Kersje7 Niet meer actief

Ik zie geen tweede streepje. Als je donderdag een tuurstreepje had, zou ie vandaag echt overduidelijk moeten zijn

11. xElles

xElles VIP lid

May 24, 2013
    9,575
    2,232
    113
    Ik zie ook niks..

12. maybemommy

Mar 14, 2016
    39
    0
    6
    Bedankt voor jullie reacties! Denk dat ze het dan de volgende ronde weer moet proberen.. Vind het zo rot voor d'r! Ze probeert t nu al ruim een jaar & bij mij was het eigenlijk gelijk raak..

Bertje123, jaa klopt! Tijd gaat snel 😊 Hoop dat alles goed verloopt en dat ik over een paar maanden een prachtig kindje in m'n armen mag hebben. Nee, inderdaad stom van me! Was helemaal in shock toen ik posi testte, heb d'r niet aan gedacht eigenlijk. 🙁 Zal eens kijken of ik nog een foto'tje heb, maar heb nu ook een nieuwe telefoon zonder m'n oude foto's.

13. Bertje123

Bertje123 Bekend lid

Nov 15, 2015
    860
    1
    16
    NULL
    NULL
    Fijn om te horen. Gaat bij haar ook nog wel lukken hoop ik. Hoe oud is je zus? Ik zag in een ander topic dat jij nog best jong bent. Je zus is misschien niet heel veel ouder (hoop niet jonger 😉).
    Geniet er in ieder geval van.

14. maybemommy

Mar 14, 2016
    39
    0
    6
    Klopt, ben nog erg jong. M'n zus(je) is 23, eigenlijk m'n zus dus 😝 Ze is alleen qua lengte een stuk kleiner (zo'n 10 cm), noem d'r altijd m'n zusje. Macht en gewoonte 😂😂

15. priincess

priincess Bekend lid

Feb 20, 2013
    666
    0
    16
    Fultime m0mmy!! ♡
    Duitsland
    Ohh ik zie,geen streep :(

16. priincess

priincess Bekend lid

Feb 20, 2013
    666
    0
    16
    Fultime m0mmy!! ♡
    Duitsland
    Ik lees net dat ze een jaar aan het proberen zijn, is ze wel naar gyn geweest waarom het niet lukt om zw te worden?

Share This Page