Kan je 2 verschillende kunstvoeding door elkaar gebruiken. Daarmee bedoel ik 5 dagen Kruidvatvoeding en de andere 2 dagen Friso. Op het KDV gebruiken ze Friso maar ik gebruik Kruidvat. Ben sinds kort bezig met KV. Dus vroeg ik me af of dat kan?
Dat is volgens mij echt niet goed hoor. Hier kunnen ze wel degelijk last van krijgen. Kunnen ze op het KDV niet de voeding aanschaffen die jij gebruikt? Of anders dat je het meegeeft? Wel vreemd hoor, hier hebben ze speciaal voor Jesper voeding aangeschaft.
hier is dit geen probleem. scott krijgt thuis kruidvat, en op het kdv, een dag per week, krijgt hij nutrilon. dit gaat prima, hij krijgt gewoon 's avonds als hij thuis is weer kruidvat voeding en meneer heeft nergens last van. als ik perse wil dat hij kruidvat zou krijgen op het kdv dan moet ik daar zelf voor zorgen. maar dit zal per kdv denk ik verschillen. ook zal het misschien wel per kindje verschillen of je makkelijk of niet makkelijk kan wisselen met voeding. joyce
Op het KDV hebben ze alleen Friso, Als ik deze voeding ook geeft aan mijn dochtertje dan hoef ik niks mee te nemen naar het KDV. Maar ik geef nu nog Kruidvat en het bevalt me goed tot nu toe. Als ik dit blijft geven dan moet ik het menemen, ze kopen geen aparte voedingen
Mijn kdv koopt sowieso geen kv... Hier moeten we dit altijd zelf meegeven, juist om dit soort dingen te voorkomen. Als je ook ziet hoeveel soorten er al zijn, en dan ook nog al die varianten.. Dan mogen ze er wel een grote opslagplaats naast zetten..
Dit valt wel mee, op het kdv waar Bram zit hebben ze alle soorten. Je geeft van te voren op welk merk je kindje drinkt en er wordt voor gezorgd. Zo hoort het ook vind ik, ze bieden de 'all inclusive' formule en moeten dat dan ook wel waarmaken vind ik....
Bij Rick's kdv hebben ze ook allerlei soorten, wel vreemd dat ze daar maar een soort hebben. Er worden altijd heel verschillende soorten gebruikt. Voor Rick moet ik nu wel zelf de voeding meegeven. Maar dat komt omdat zijn voeding door geen ander kindje gebruikt wordt (nutrilon forte) en Rick komt maar 1 dag in de week, dus dan zouden ze elke keer een halve doos weg moeten gooien..
belde net het hoofdkantoor op en die zei van dat ze alles in huis hebben. dus ik naar de locatie waar mijn dochtertje heen ga en die zegt dat ze alleen friso hebben...
zou dus ff gaan klagen bij je eigen kdv want als hoofdkantoor zegt dat ze alles hebben dan moeten ze ook alles hebben.
mij maakt het niet echt uit, heb het hier staan. Maar vind het gewoon raar dat ze het zeggen dat ze he tniet hebben. Hoor hier en daar dat ze op het KDV alles hebben staan en dan zou het hier niet zo zijn. Donderdag ga ze weer naar het KDV dus zal ik het wel vragen.
Ah kijk.. "all inclusive" daar doen ze hier niet aan... Bij mijn kdv zitten op een dag maximaal 12 kindjes... Ik woon in een klein dorpje, dus er is minder vraag als in een stad. Ze hebben wel een klein beetje reserve, maar dat zijn dan vaak die proefpakjes en dat is de opvolgmelk. Ze zijn er bij ons mee op gehouden omdat ze steeds zoveel weg moesten gooien. Fruit en eventueel groente moet ik ook zelf meegeven, ook daar hebben ze wel wat van staan, maar ook als reserve, voor als er eens wat omgaat ofzo. Gewoon fruit zou Jelle wel krijgen (stukken bedoel ik), maar dat mag hij nu nog niet. *Stelt een hele brutale vraag* Wat kost jou kdv per uur? Voor Jelle betaal ik 4,27. Dat is bruto, dus zonder kinderopvangtoeslag.
Waar ik heb gewerkt betaalde je 6.55 per uur bruto en daar zat alles in dwz luiers, elke dag vers fruit, boterhammen en sap/melk, koekjes, en alle soorten kv. Gewoon doorgeven welke je kind nodig had en dat kochten we dan.
Ik geloof dat mijn kdv 5,86 per uur kost (bruto). Inclusief luiers, melk, fruit, boterhammen, snack etc.
ons kdv kost geloof ik 5,80 per uur, zonder toeslag. ook bij ons is dit incl luiers, melk, fruit, etc. joyce
Ah.. Ik ben dus goedkoop uit zie ik al... Nou moet ik ook zeggen dat voor die ene dag in de week dat Jelle gaat dit voor ons veel voordeliger is. Bij ons is het wel incl. Luiers en snackjes. @Popje: Sorry voor het offtopic brengen van je topic... *bloos* Zal het nooit meer doen... Om ook maar even antwoord te geven op je vraag want dat heb ik eerder ook niet gedaan: Kindjes hebben over het algemeen een week of 2 nodig om te wennen aan andere voeding, dus misschien kun je zelf thuis eens proberen hoe het gaat? En anders even aankijken? Je ziet snel genoeg of je kindje erop reageert... Dan kun je altijd nog besluiten om zelf voeding mee te geven.
ik heb deze vraag gesteld aan kruidvat team en zij zei dat je als je standaard en standaard gebruikt er geen problemen zijn voor je kindje, alleen als je bijv. van ar naar standaard en dat door elkaar doet. de voeding is bijna allebei hetzelfde van welk merk dan ook als je maar dezelfde reeks gebruikt. snaop je het nog?
babytje@ ja snap het nog HIHI, Kom net bij het KDV, bj het hoofdkantoor zeiden ze dat ze alles in huis hebben, Dus ik vragen op de locatie waar onze dochtertje heen gaat. Zegt ze van nee hoor alleen Friso. Dus ik zeg van hoorde van dat jullie alles in huis hebben. Zei weer van nee hoor klopt niet. Het gaat mijn niet om die 3 voedingen die ik mee nemen moet,