Hallo allemaal, hier ff een berichtje van een ongeduldige a.s. mama hihihi ben 30 weken zwanger van me eerste ben 16 september uitgerekend, heb voor deze zwangerschap miskraam gehad en die zou rond deze tijd geboren zijn...Iedereen om ons heen krijgt kleintjes en wij zijn de laatste!!! Nou begint het echt wel heel erg te kriebelen hoor, wil mijn mannetje ook vast houden en zien en z`n papa met hem zien knuffelen, het is natuurlijk beter als hij nog zeker 7 a 8 weken lekker blijft zitten maar soms word ik gewoon overmant door het gevoel van ongedult!!! Hebben jullie dat soms ook, heb nog zitten denken aan een 3d echo maar vind het veel geld en aangezien we al weten wat het word willen we hoe die er uit ziet eigenlijk wel een verassing houden... Pffff de spanning is hoog en ik moet nog een tijdje!!! Groetjesss Mama miesje!!!
Ik ken het hoor ik ben nu 17 weken en moet nog tot december en kan niet wachten tot dan eigenlijk maar het zal wel moeten. Een 3d echo vind ik ook te duur en moet dan ook geduldig wezen over hoe het eruit ziet. ik wens je sterkte met alles en wachtse nog maar max 12 weken xxx
Oh ja hoor, ik heb dat absoluut, ik zit de weken echt af te tellen en heb met de kleine afgesproken dat ie op 37 weken en 1 dag gewoon gezellig komt! En los van het feit dat ik niet kan wachten om eindelijk te weten hoe hij is, hoe hij er uit ziet, hoe hij klinkt, hoe het is om zo'n hummeltje in huis te hebben en al die superleuke dingen, heb ik het ook gewoon gehad met het zwanger zijn!
Ja hier ook ongeduldig! September is voor mijn gevoel nog zoo ver weg! Vind het zwanger zijn ook behoorlijk zwaar, dus dat maakt t er ook niet beter op, maar buiten dat ben ik zo enorm benieuwd naar dit kleintje en wil ik haar zo graag bij me hebben en zien en knuffelen!!
Ja, ook hier miss ongeduld. Op zich ben ik het zwanger zijn nog niet echt helemaal beu, maar mag van mij al wel september zijn! Kan niet meer wachten. Ik had eerlijk gezegd mijn hoop gezet op een groot kindje en dat het dan eerder geboren zou worden haha. Nu bleek met de 30 weken groeiecho dat de beeb aan de kleine kant is. Wil natuurlijk niets zeggen, maar ja.... wil echt niet overtijd... moet al zo lang wachten
Hier het zelfde, alleen ben ik nu 31+5. Kan echt bijna niet wachten tot het zover is, mede omdat ik het nu sinds een paar dagen best zwaar begin te krijgen. (hou heel veel vocht vast) Donderdag een groei echo, want ze denken dat hij 2 weken voor ligt op groei, dus met een beetje geluk komt hij ook 2 weekjes eerder.
Hier ook hoor, we zijn zoooooo benieuwd naar ons babyboy En over 3D echo, gewoon doen meis !!! ook al kost het veel, ik heb er absoluut geen spijt van Kijk naar mijn avatar & Foto album We zijn helemaal verliefd op ons zoon
Ik kan ook echt niet meer wachten tot we ons beebje mogen knuffelen!! Ben heel erg nieuwsgierig. Gelukkig zijn 6 tot maximaal 8 weken zo om. Er is nog genoeg te doen en mogen wel opschieten want als kindje eerder komt zijn we niet eens klaar!
Ook ik wacht met smart op 16 september We lopen gelijk! Toch geniet ik ook elke dag van de zwangerschap, elke dag is weer anders en veranderd zo veel, ook deze tijd krijg je niet meer terug.
oohh ik heb dit ook de laatste week!! volgens mij is het de '30 weeks itch'.. woensdag ben ik 30 weken. Het is idd beter als ze nog even blijft zitten, maar ik merk ook dat ik verschrikkelijk ongeduldig ben. Probeer het ongeduld maar een beetje te 'temperen' met telkens weer iets kopen/doen voor de baby / babykamer. Als alles nu al helemaal klaar was en geregeld zou zijn zou ik alleen nog maar ongeduldiger worden. Een 3d/4d echo vond ik echt heel erg leuk, maar absoluut NIET helpen. Ben nu alleen maar ongeduldiger geworden, haha! Succes met aftellen dames!
Heel herkenbaar wil zo graag dat het oktober wordt en wij ons meisje in de armen kunnen sluiten maar goed nog even geduld pff hahhahaah Liefs
Ja hoor hier nog een ongeduldige mama Ik ben nu 32 weken zwanger van de 2e en ik vind het ook wel mooi geweest zo We zijn hier nog wel druk doende met de kinderkamers dus wat dat betreft hebben we de tijd nog wel even nodig maar het mag van mij snel 4 september zijn hoor. De eerste maanden vlogen echt voorbij maar nu lijkt hij te kruipen.
Jaaaaah, ik wil ook! Gelukkig hoef ik 'nog maar' ongeveer 4 weken te wachten op ons tweede Melssie! En ik heb natuurlijk onze oudste die voor wat afleiding zorgt! Maar de kriebels nemen toe, ik ben zo benieuwd!
ik herken je gevoel helemaal. ik heb ook voor deze zwangerschap een mk gehad en zou deze week uitgerekent zijn. vind het soms ook wel frustrerend dat ik nu nog ruim 2 maanden moet wachten. Natuurlijk wil ik ook een gezond kindje, maar heb er zo verschrikkelijk veel zin in om lekker mijn kereltje te zien en vast te houden. Alllemaal sterkte met wachten!
Hahaha hier ook nde afspraak gemaakt dat hij rond 38 weken zich gaat melden dacht zo rond 1/2 september vind ik het wel goed...maar ben het ook wel beetje zat vooral omdat ik steeds porren tussen me ribben krijg en steeds slechtere nachten heb!!!
Heeej wat leuk, heb nog niemand gesproken die ook 16 september is uitgerekend...en je hebt wel gelijk ik geniet ook wel vooral s`ochtens is de kleine man lekkere druk en doet m`n buik allemaal rare dingen maar het word nu ook een stuk zwaarder en bij mij komen de kwaaltjes nou zo`n beetje!!! Had ik maar een deurtje in m`n buik dan kon ik ff spieken hahahaha
wat leukkk om jullie reacties te lezen, ben dus echt niet de enige die deze kriebels heeft, denk dat het vooral in het laatste trimester gaat spelen ook omdat de baby lekker druk is...zoals die van mij soms kom ik niet meer bij van het lachen!!! Een troost het moet er uit eindelijk een keertje uit komen he