Wij versturen ze ook zodra we ze hebben dus een dag of 2 denk ik?maar daarbij zit een kaartje voor het kraamfeest...en we willen dan buiten dichte familie om ook geen kraambezoek ontvangen!!We hebben er ineens 2 kindjes bij en een dreumes die waarschijnlijk ook best van slag zal zijn visite zal daar niet echt bij helpen!! Belangrijkste is wees duidelijk en als je geen zin hebt gewoon nee zeggen!! Succes! x
Als hier straks de kleine geboren is zullen we het de belangrijkste mensen ( familie en goede vrienden ) laten weten via telefoon of sms. De rest leest het daarna wel op hyves ofzo. Kaartjes zullen hier ook met een dag of 2/3 verstuurd worden ( ligt er een beetje aan wanneer ik beval en de kaartjes kan bestellen )
Wij hebben ze telkens zo snel mogelijk verstuurd. Van Eva ben ik 30 december 's avonds bevallen, dus de dag erna kaartjes laten drukken, gehaald en verstuurd . Door oud en nieuw kregen de mensen ze nog relatief laat. Van Lisa ben ik 's ochtends bevallen, begin van de middag de drukker gebeld, een uur later de kaartjes gehaald en die dag nog op de bus gedaan. Iedereen had het kaartje dus een dag na haar geboorte in huis. Ik moet zeggen dat ik alle visite juist geweldig vond, vooral in de kraamweek. Bij Lisa achteraf gezien helemaal omdat ze na 2 weken ongeveer erg last van reflux kreeg en veel huilde. Had toen helemaal geen zin meer in bezoek.
ik had bij me zoontje na 1 dag de kaartjes verstuurt maar we hebben de 1ste week wel lekker voor ons zelf gehouden als ze bellen kan je dat toch aan geven dat begrijpen de meeste mensen echt wel is toch wennen als je een kleinetje heb