Uitstekende lichaamsdelen

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Rono, 10 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rono

Rono Niet meer actief

Hoi hoi

sinds een paar dagen is de baby erg druk. Ik heb zelfs t idee dat ie is gedraaid.
    Ik voel namelijk telkens delen uitsteken uit mn rechterzij.. Nooit aan de linkerkant.. Het lijkt op een handje wat er uit steekt.
    Hebben meerdere dit? En hoe ligt jouw kleine?

Alvast bedankt!

2. yasmientje

4 jan 2011
    38
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik heb dat ookbij mij is het aan mijn rechterzijde de voetjes en links aan de voorkant de billetjes. Het lieve meisje heeft er een hobby van gemaakt zich helemaal op te strekken af en toe. Afgelopen woensdag had ik een echo en dan heb ik ook kunnen zien dat ik de ligging juist had ingeschat was wel erg leuk.

3. boterbloempje83

boterbloempje83 Fanatiek lid

14 dec 2009
    1.526
    0
    0
    onze knul ligt met de billen aan de linkerkant schuin boven de navel en onder de borst zeg maar.. en aan de rechterkant komt zo nu en dan een hele bobbel naar buiten hihi, daar zitten de voetjes.. tot nu toe op de controles bij de vk ligt meneertje al weken zo :)

4. Lola86

Lola86 Fanatiek lid

12 jan 2010
    1.660
    0
    0
    Je zag bij mij ook elke keer de billen van rechts naar links glijden en regelmatig stak er aan de linkerkant een paar voeten eruit :D

5. Linn84

Linn84 Fanatiek lid

2 nov 2010
    3.489
    1
    38
    Ons meissie ligt al tijden met hoofd naar beneden, rug links en de benen en armen naar rechts zeg maar. Voel de trappen ook voornamelijk tegen m'n rechter-ribben.
    Aan de linker kant voel ik dat ze zich afzet, haar rug en billen geven dan grote bobbels zeg maar.

6. Kabouter Klus

Kabouter Klus Fanatiek lid

6 nov 2006
    2.657
    0
    0
    Noord-Brabant
    Zo heb ik 'm ook liggen, haha! Die billen die over en weer schuiven af en toe, soms de voeten (of knietjes?) die links uitpuilen, en een stuk lager af en toe een schoudertje.

7. blondi

blondi Fanatiek lid

3 sep 2010
    3.796
    1
    0
    Brabant
    Deze uk ligt al weken met het hoofdje naar beneden en met de beentjes gespreid.. als een kikker. Ik heb dus links én rechts een uitstekend voetje en knietje ;)

Deel Deze Pagina