hoi allemaal vanmiddag ben ik even op bed gaan liggen en dacht toen dat ik aan het plassen was toen ik aan het dommelen was, ging gauw naar toilet toe en geplast nog geen minuut later weer een plens en later nog weer etc. verloskundige gebeld en die kwam tegen 4 uur lang, om 3 uur begon het dat de vliezen braken, die heeft gekeken en het waren idd mijn vliezen (ik was namelijk bang dat ze voor niets zou komen). ze heeft contact opgenomen met het zh en moesten gelijk komen aan het ctg gelegen en echo gehad de beeb doet het goed alleen het komt iets te vroeg mag namelijk nog net niet thuis bevallen, helaas. tegen 8 uur waren we weer thuis, morgen vroeg moet ik weer naar het zh voor een ctg en bloedprikken, en gaan ze weer kijken of ik evt naar huis mag of moet blijven wel een hele lijst mee gekregen waar ik me aan moet houden, bv geen sex niet in bad etc. en ze vertelde ons dus even dat we dit weekend onze baby zouden krijgen, toen we dat hoorden stonden wij beide met grote ogen te kijken, pff wat een raar idee. kan er nu niet van slapen dus dacht zal jullie even op de hoogte brengen en wie weet dat ik over een aantal dagen hier weer zit maar dan als moeder! allemaal sucses met alles en tot gauw weer! groetjes een zenuwachtige jacha