Onze zoon is echt lief en zoet. Hij huilt bijna nooit en speelt overdag altijd lekker en slaapt hij wanneer die moe is. Hij is verder ook super makkelijk. Alleen laatste dagen wordt hij 's nachts telkens wakker, moet ik hem wel 4 keer in de nacht voeden en het lijkt nu erop dat hij gewoon bij ons in bed wil slapen. Ik leg hem naar gewoon bij me dan, zodat hij in slaap valt en ik ook. Want anders functioneer ik de volgende dag echt niet meer als hij me wakker houdt. Maar ook als hij naast me ligt slaap ik niet helemaal lekker. ik lig hele tijd op een kant, mijn kussen doe ik dan weg enz enz. Ben er zo moe van. Weet ook ff niet wat ik moet doen ermee. Wie herkent dit en/of heeft tips voor me. Eerst sliep hij wel gewoon. Soms wel 8 uur aan een stuk en anders zeker 6 en kwam hij 1 keer voor een voeding.
Het zijn vaak fases waar je door heen moet. Misschien een optie om hem nog een keer te voeden voor jezelf naar bed gaat ?? ( als je dat niet al doet)
Regeldagen zo rond de 4 maanden! Nachtvoedingen krikkn de productie flink op. Mijn ZL sliep aldoor zonder huilen zelf in en kan dat nu ineens ook niet meer.
Oh ja natuurlijk! Helemaal niet aan gedacht. Pffff,... Dan moet ik nog maar ff volhouden dan. Zat alweer te twijfelen om te stoppen met bv. Toch maar ff volhouden en kijken hoe het gaat. Zucht.
Hier een meisje van 6 maanden altijd makkelijk geweest en goed geslapen tot de 4,5 maand, toen huilen snachts, wilde ze haar speentje terwijl ze die eerst NOOIT wilde!!! Het was hier geen honger, kon er zo wel 6x uit per nacht!! Duurde precies een maand! Een sprongetje dus hihi Nu is alles weer koek en ei, en slaapt ze weer heerlijk Het is zo plots weer goed als dat het kwam, dus ik denk dat het vanzelf weer overgaat
Hier 3 weken geleden ook ineens vaker wakker. Moest er altijd 1 keer uit en toen ook ineens 4 keer. Soms wilde hij wil drinken en soms niet. Het is nu nog 'maar' 2 keer, behoorlijk vermoeiend! Wel had hij ook plotseling flinke luieruitslag, dus bij elke plas of poep was het huilen. Fijn om te lezen dat het gewoon bij de leeftijd kan horen, hopen dat het snel weer overgaat!