In ieder geval na Sinterklaas! Niet gelijk de volgende dag hoor. Gekkenhuis! Meestal een week na Sint. 1 januari gaat hij de deur weer uit.
Hier staat de kerstboom al! Wij vieren ook niet echt sinterklaas en aangezien mijn man tijd had om alles van zolder te halen staat hij al! Er zijn nog geen kindjes binnen ons gezin dus sinterklaas wordt een gezellige avond zonder pakjes.
Phoe, ik heb vandaag echt kerstkriebels. Ik wilde hem eigenlijk zondag zetten maar ik ben nu in staat om eigenhandig de spullen van zolder te halen en vandaag alles op te tuigen. Wordt vervolgd....
Morgen, vandaag komt Sinterklaas bij ons thuis voor de middelste. Ze kan niet naar school op het moment door een operatie en Sinterklaas komt op ziekenbezoek
Vanavond! Ik had het liefst zaterdag, dan hoeft het niet zo gehaast. Maar man wil de boom persé vandaag hebben staan! Prima, ga je gang!
Gezellig allemaal! Ik kan eigenlijk ook niet wachten .. Denk dat ik mijn vriend vanavond de zolder op stuur haha. Ik zelf ga de vliso trap niet af met een kerstboom ..
Hier altijd een dag na sinterklaas, maar omdat ik nu zwanger ben en niet zo'n zin heb in kruipen achter de schuine wanden en alles naar beneden slepend, hebben we afgesproken om hem zondag neer te zetten. Kan nu al niet wachten, gezellig al die lampjes en versieringen
Ik denk hier pas na de 15de december. We vieren dan nog een kinderverjaardag en het wordt behoorlijk druk in huis en dan staat die boom erg in de weg haha. We krijgen er ieder jaar weer opmerkingen over. Ik geef nooit zo heel erg om een kerstboom moet ik zeggen want ben hem snel zat.