irritatie schrijfstijl

Discussie in 'De lounge' gestart door gevalletje, 8 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. gevalletje

gevalletje Actief lid

3 mei 2008
    254
    0
    0
    hoi,
    als eerste mijn nederlands is ook niet heel geweldig. maar als ik soms lees hoe er wordt geschreven op dit forum... niet normaal zeg. daar erger ik me vaak eraan.

het leest helemaal niet lekker en we hebben toch allemaal leren schrijven in het Nederlands op school? (als je dislecties bent of op latere leeftijd in NL gekomen bent kan ik me goed voorstellen dat je nl niet zo goed is, en tikfouten daargelaten) maar van de anderen.....

sorry moest dit even kwijt. maar zijn er meer die zich er af en toe aan storen? of ben ik een oude muts van generatie x? Ik ben 30 dus heel oud ook niet :)

2. draak86

draak86 VIP lid

7 mrt 2008
    5.427
    0
    0
    Thuisblijf mama
    Noord-holland
    Tja, natuurlijk kan het af en toe lastig zijn met lezen maar me er mateloos aan irriteren? Nee dat heb ik niet. Als ik me om dat soort dingen als druk moet maken...

3. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Nou ik ben 21 maar stoor mij er ook aan hoor ;)

4. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Het is trouwens Dyslectisch.. hahahahha sorry kon het niet laten.

Ik snap je wel hoor.. zeker wanneer er opzet in het spel lijkt, zat toevallig ook net een topic te lezen waarbij mijn wenkbrouwen een paar keer de lucht in gingen.

Toch hebben we deze discussie al vaker gehad en gaan we er niet beter door schrijven.

5. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    Tja, ik laat iedereen in hun waarde... het zal zo z'n reden hebben.
    Als ik iets niet begrijp vraag ik wel om verduidelijking

6. gevalletje

gevalletje Actief lid

3 mei 2008
    254
    0
    0
    dan vraag ik bij deze om dit topic te sluiten :) als er meer over geschreven is :) sorry.... maar moest het eventjes kwijt :)

7. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    zet ik hem weer dicht.

Deel Deze Pagina