Ik voelde het rond de 17/18 weken, leken wel kleine ballonnetjes die kapot knapten in mijn buik . Mijn man voelde het iets later.
Ik voelde de eerste met 17 weken de tweede al met 16 weken En nu ik zwanger ben van de derde voelde ik de kleine al met 14 weken!
Met 16 weken. Paar dagen daarna kon vriendlief het ook voelen en kon ik het vastleggen op video. Elke dag gevoeld vanaf toen, actief kereltje.
Ik voelde haar voor het eerst toen ik 14 weken was en de papa kon het voelen vanaf 15 weken djs bij mij ging het best wel snel. Maar ze is altijd erg actief
Vanaf een week heel erg goed voelbaar, zo rond 16-17 weken. Maar vanaf 12-13 weken begon ik de eerste schopjes wel reeds te voelen heel af en toe als ik me er op focuste, wat goed mogelijk was volgens de gyn. Bij mijn eerste voelde ik het ook pas wat later.
Wat leuk! Het kan echt heel goed de baby al zijn, die je voelt! Ik voelde de eerste met 16 weken, de 2e met 17 weken. Ligt er ook een beetje aan hoe je placenta ligt. Geniet ervan!
kan niet wachten om het "echt" te gaan voelen.. wat zal dat een speciaal gevoel zijn.. hoop dat ik het snel duidelijk ga voelen.
Ik voelde ons 2e kindje pas met 21 weken...vond het niet leuk dat ik daar zo lang op moest wachten, maar de placenta ligt voor, dus dat verklaarde waarom het wel langer duurde
Mijn placenta ligt juist achter en een heel stuk buikwand is vrij. Hierdoor voelde ik mijn eerste kindje al met 15 weken goed bewegen.
Kan makkelijk met 17 weken hoor heerlijk gevoel he dat gefladder . Ik voelde mijn eerste met 16 weken, de tweede met 15 weken, de derde met 13 weken en de vierde met 12 weken (met echo bewezen tegenover de echoscopiste . Die geloofde mij niet).
Placenta zit aan de voorkant en ik voelde met 16 weken de eerste plopjes, vanaf 18 weken dagelijks en duidelijkere bewegingen en vanaf 19 weken voelde ik haar schopjes vanaf de buitenkant.
Ik voelde ons kleintje met 17 weken voor het eerst echt duidelijk schoppen. Daarvoor al een paar keer getwijfeld of ik het gevoeld had, maar toen dus zo duidelijk dat er geen twijfel meer mogelijk was.
Ik heb heel aftoe van zal dit het zijn maar je denkt zo snel dat het je darmen zijn weet ook niet waar mijn darmen zitten als je zwanger bent , kan niet wachten op de echte schopjes
Ik denk echt dat het kriebelen de kleine is zo bijzonder... Maar voelde jullie het ook gelijk elke dag?
Ik hoop snel, maar denk dat het nog wel even duurt.. Op de echo gezien dat hij/zij wel al flink spartelt.. Voel af en toe wel harde plopjes, maar heb sowieso een borrelbuik dus denk dat het gewoon dat is.. Ben daarom ook wel bang dat het heel lang duurt voor ik doorheb welke dingen door de baby komen