hoi meiden mijn dochter is vanaf de geboorte altijd verkouden geweest wou altijd bij mama liggen sliep niet in de eigen bed smiddags werd en word sowieso altijd nog een x wakker snachts en volgens een tante stopt ze soms met ademen snachts(apneu) en zelf spelen wat is dat continu bij mama hangen dat is wat ze doet! nadat ze van de week weer is ziek werd lees koorts 39 graden wat ze nog geen 3 weken geleden ook had was ik het nu zat! ik afspraak gemaakt bij de dokter conclusie noa heeft hele grote keelamandelen en heb dus een verwijzing naar de kno arts gekregen voor het verwijderen van de amandelenn wie heeft er voor mij positieve verhalen dat jullie kindje zo is opgeknapt na het verwijderen van de keelamandelen ik merk dat als ik zo is rond lees dat er heel veel dingen op zijn plaats vallen mevrouw heeft net nog geen 3 kwartier geslapen dit alles als ik kijk naar haar broertje! die slaapt gewoon 4 uur smiddags kan zelf spelen wordt niet snachts wakker(alleen als er weer een tandje door zit te komen,)
Bij mijn nichtje zijn ze verwijderd toen ze 6 was, die had nog geen nacht doorgeslapen, tot ze eens goed keken en bleek dat ze constant last had van haar oren. Eten deed ze ook niet goed. Amandelen eruit, kind slaapt als een roos en eet als een bouwvakker! Een positieve ervaring hier!
fijn om te horen ik ben er vannacht wel 20x uitgeweest en madam eet ook erg slecht maar dat doet ze al 2.5 jaar