wanneer de kruidvat 'blije doos'??

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door meerie, 23 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Katalaya

Katalaya Fanatiek lid

3 jan 2009
    4.937
    4
    38
    Pubertemmer
    In een vogelkooitje
    Is dat echt zo leuk, die blije dozen?

Of gaat het er de winkels voornamelijk om om je adresgegevens te verzamelen, zodat je tot in de lengte der dagen je brievenbus volgegooid wordt met allerlei reclame?

Ik huiver een beetje. Ik ben altijd erg zuinig geweest op mijn adresgegevens, en krijg dan ook gelukkig amper reclame in mijn brievenbus. (Hooguit van een vorige bewoner...)

2. moielle

moielle Fanatiek lid

7 okt 2011
    1.377
    473
    83
    Vrouw
    Flevoland
    Van Kruidvat weet ik dat ze niets met jouw klantgegevens doen.
    Als je daar een klantenkaart hebt, kan je die doos bestellen.
    Dat is alleen van Kruidvat, ze zullen niet jouw klantengegevens delen/verkopen met derden.

Moet zeggen dat ik wel veel reclame krijg sinds ik die andere dozen gekregen heb. Maar vind het niet erg. Krijg folders van babydump (met hoge kortingen), krijg Wij ouders (oid) (erg leuk blad) en verder lossen fodertjes van allerhande babyzaken.
    Maar wordt niet gebeld ofzo. Dat vind ik erger.
    Krijg wel ont-zet-tend veel mails in m'n mailbox. Maar daar kan je je natuurlijk weer gewoon op afmelden.

En de inhoud van de alle dozen vielen mij niets tegen!
    xxx

3. meerie

meerie Actief lid

30 apr 2011
    391
    0
    0
    ik vind ook dat er over het algemeen echt nuttige dingen in de dozen zit! en heb nog maar 1 keer een telefoontje ontvangen. Ik word er gewoon altijd een beetje hebberig van;) haha

4. Hettie

Hettie Bekend lid

23 aug 2010
    956
    0
    0
    ik heb toevallig gister een mail gestuurd naar kruidvat omdat ik nog steeds geen bonnen ontvangen heb. ze zeiden dat ik binnen 2 weken ze meot hebben anders moet ik weer contact op nemen. vond het ook al lang duren

Deel Deze Pagina