snel ademen,vaak slikken,hoesten

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door music4life, 27 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. music4life

music4life Niet meer actief

dit alles heeft mn kleine meid! heeft iemand tips wat ik eraan kan doen ,,ze heeft zetpillen met paracetamol,,snachts vind ik het zo eng,ze ligt dan zo te gorgelen met haar keeltje en te slikken ,,doodeng,,ze heeft het kenbaar benauwd want ze ademt ook heel snel als ze niet slaapt,,ik ga maandag zoieso ff naar de ha

2. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    in een hele leuke winkel de xenos
    ik woon in julianadorp aan zee
    lijkt op verborgen reflux klachten
    kijkt ze ook moeilijk als ze dit doet?

3. marline1983

marline1983 VIP lid

11 jun 2006
    9.402
    1
    0
    hengelo
    hmm drinkt ze wel goed?

als ik jou was zou ik toch even de HA post bellen want je zit nu wel in het RS seizoen
    en wat jij beschrijft begon dice ook mee en die had ook RS

4. music4life

ik ben geweest ,, de arts heeft naar haar longen geluisterd en ze heeft ventolin gehad,,het klinkt als bronchites ,dat heb ik ook gehad,, ze had ook dus wel spruw! we waren op kerstavond ook al geweest en die arts zei ,neeh geen spruw maar keel ontateking! en nu blijkt dus wel degelijk spruw! erg he wat moet je geloven,,hopelijk met ventolin gaat het snel beter

5. cobravosje

cobravosje Actief lid

18 nov 2008
    182
    0
    0
    onze kleine heeft ook last van roggelen, en hoesten. tenminste ik weet niet of wij hetzelfde verstaan onder roggelen, maar dat is vooral als hij na het eten wordt verschoont, (had hij eerst trouwens nooit is pas sinds een week of 2) dat het dan net lijkt of hij speeksel roggelt hetzelfde geluid wat je doet als je b.v. na het tandenpoetsen na wilt spoelen en je hoofdachter over gooit en "roggelt" hahaha ja kromme uitleg maar je snapt me wel. is dat wat jij ook bedoeld? ik heb zelf altijd bronchitus gehad tot een paar jaar terug..
    zou dat inderdaad zo kunnen? hij heeft ook al vanaf zijn geboorte een verstopte neus lijkt wel.. en veel snotjes.

6. music4life

hoi ja dat zou zeker kunnen ik heb het ook gehad! dus kan goed,,lekker naar de ha gaan hoor,,als ze zo jong zijn ,succes hoor

Deel Deze Pagina