Nou de dame in mijn buik was vannacht met het onweer overactief, aan 1 stuk door werd er vrolijk op los getrapt. Verder voel ik haar vooral als ik rusitg zit en als ik in bed lig, smorgens bij het wakker worden en als we gaan slapen.
ik voel frummel sinds een week ongeveer en eigenlijk voornamelijk bij t tv kijken 'savonds dan zit ik lekker rustig een tijdje en dan begint het gekriebel. Ik heb nog geen echte schopjes gevoeld, maar dat zal vanzelf komen! Liefss, Taliaa
Ik voelde hem erg vaak vanaf week 24. En vooral als ik lekker op de bank lag, tv te kijken of als ik eindelijk in bed lag.
hej ik voel ook af en toe wel wat raars mr dat is meer dat ie dan van richting verandert ofsjow haha..tis zo'n raar gevoel en af en toe denk ik dat ik un trap krijg ofsjow want dat doet flink zeer mr van de buitenkant voel ik nog niks :S vind dat wel erg jammer...mr t komt vast n0g...
mr tis eigenlijk wel logich dat ze snachts actief worden want dan ga jij rusitg zitte en hebben hun zoeits van hallo gebeurdr nog wat offe?...hahha
Hoi Wannneer voelden jullie voor het eerst jullie (eerste!) Kindje? Ik moet nog wel even maar ben zo benieuwd! Groetjes Danielle
's avonds tijdens het eten breekt hier het EK Buikvoetbal los. Ik voel em vanaf week 21 elke dag wel een paar keer trappen. Vorige week voelde ik de beeb zelfs helemaal omdraaien, dat was echt doodeng haha, maar wel supermooi! @Dani84; Ik voelde de beeb met 15 weken.
in de ochtend in bed nog of sávonds laat in bed of als ik op de bank lig. Ze heeft ook echt haar rusturrtjes, dan voel ik bijna niks. Dit is vooral smiddags van 1 tot 6 uur !