Hoi, Ik ben nu voor de 2e keer zwanger en vroeg me af,of de Prenatal dozen dezelfde inhoud bevatten als 2 jaar geleden. Wie weet dit? Of veranderen ze de inhoud wel is??
De inhoud is echt wel veranderd, de mijne van ruim 2,5 jaar geleden was heel anders dan deze die ik recent kreeg. Helaas zelfs, want toen zat er een pak luiers in, nu nog maar 16 of waren het er nou 20?, een fles shout, nu ook niet meer. De hoeveelheid troep is overigens wel hetzelfde gebleven . Oude tijdschriften en heel veel reclame troep. Vorige keer zat er een leuk speeltje in van fisher price, nu een reclameboekje met wat je kunt kopen voor je kindje. Verder een speentje,rompertje,flessespeen, bon voor 2,50 korting.
Ja, is niet meer wat het was (1,5 jr geleden). Toen zat er ook nog een aventflesje in en nog kunstvoeding (gaf/geef bv dus toch niet nodig) maar inhoud is nu wel karig idd.
Geen idee. Ik heb een bon gekregen om de doos af te halen en ben al 3 keer (!!!) tevergeefs geweest om hem op te halen, want hij is steeds op. Erg slecht...
Zat er bij mij toen niet in bij prenatal; het avent flesje zat in de doos van de etos (felicitas) Jammer dat de inhoud is verminderd...
Mijn zusje heeft de doos nu ook gekregen, inderdaad minder luiers en veel papierzooi Ze heeft per mail een barcode gekregen toen ze ongeveer 25 weken was.
Bij mij zat dit erin: 16 pampers Billendoekjes Billendoeken doosje Speentje i love mama ( zelfde als 3 jaar geleden) Een spuudoekje( zo'n grote in prachtig lichtgeel, ) Boekje geboorte Sudocreme Misschien ben ik wat vergeten...