hallo, ik wil heel graag een pret echo laten maken! bij mijn zoontje hebben we dat ook gedaan, maar dan pas met 23 weken. hier lees ik dat heel veel meiden het ook al laten doen bij ong. 16weken! heeft iemand een voorbeeld van hoe het er dan uit ziet?? en voor de geslachts bepaling, wanneer is het dan het beste?? liefs Emmie
ik hoor veel verhalen dat bij 26/28 weken het mooiste is om een 3d echo te maken, zelf hebben wij het ook met 23 weken gedaan, vond het erg mooi, een vriendin van mij heeft het met 10/16/25/31 weken gedaan... maar ze vond die van 25 het mooist. dan is het kindje gewoon meer "af" en heeft een dikkere huid
Wij hebben een pretecho laten maken met 27 weken en dat was echt prachtig! Ons werd door de echoscopiste geadviseerd het met 27-28 weken te doen, het kindje is dan al echt babietje om te zien, met al wat vetjes en alles. Bij een eventueel volgend kindje zou ik het ook dan weer doen. Geslachtbepaling kan met 16 weken bij de meeste echoscopisten, al zijn er wel die het al eerder doen.
Hier een resultaat met 29 weken en we hebben nu weer een afspraak gemaakt voor 28 weken en 4 dagen. Ik denk dat elk termijn wel bijzonder is
Lijkt me dat ze dat met een gewone echo kunnen zien.. Ik ben nu 23 weken en ik heb nog geen zekerheid, maar ik heb ook niet bewust een geslachtsbepaling gedaan. Ook al kijken ze daar wel na bij een 20 wkn echo natuurlijk.
maar ook al bijvoorbeeld met 16 weken op een gewone echo?? dacht altijd dat dat pas met 20weken was??
Ja als het goed is kun je met 16 weken geslachtsbepaling laten doen Anders bel je toch even met zo een bureau voor alle zekerheid
ja precies, dat doe ik!! ben ook zo ongeduldig!! heb met 9+2 dagen een echo gehad, en mag morgen weer naar de vk om het hartje te luisteren!! maar vind het zoooooo lang duren allemaal. wil gewoon weten of het goed gaat allemaal! en te bedenken dat ik gewoon nog 7 weken moet wachten op een echo!!! haha
Hey ja ik weet er alles van.. Tis zo jammer dat we niet gewoon lekker een echo kunnen krijgen (tenzij we er voor betalen natuurlijk) wanneer we willen of gewoon standaard 4 ofzo Ik heb pas 9 april weer een afspraak..
Wij hebben met 16 weken wel een pretecho laten maken voor de geslachtsbepaling, maar die was gewoon 2D 8) En was heel goed te zien dat het en meid is Kijk maar.. Bekijk bijlage 55045 En wij laten met 23 weken en 4 dagen weer een pretecho maken die wordt wel 3D 8)
mooiste is met 26-28 weken, hier was 23 weken nog aan de vroege kant en de 3d was niet zo mooi als ie had kunnen zijn.
Ik heb hem 13 maart, ben dan 26weken. De beste periode is tussen de 24 en 30 weken. althans dat staat op het foldertje
heb vandaag ff gebeld, en heb eerst een pretecho met 15+5 weken in gewoon 2D. En ze zei geslachtbepaling is mogelijk!! En dan later rond de 23 weken doen we er nog 1 maar dan in 3D/4D!! kan niet wachten!
Wij hebben de geslachtsbepaling ook met 16 weken laten doen in gewoon 2d en was duidelijk te zien hoor ! Verleden week met 24 weken voor een 4d geweest en was zooooo mooi. We hebben gelijk nog een afspraak gemaakt voor met 29 weken op 29 maart.We gaan die dag trouwen en vind het super om ons meisje dan ook op die dag nog ff te zien
ja dat is leuk belin!! En wat leuk om met zo'n dikke buik te trouwen!! Hebben wij ook gedaan wij zijn 1mei 2007 getrouwd,en 18juni is ons mannetje geboren! Wel bijzonder eigenlijk trouw je met zn 3tjes!! een hele fijne dag in ieder geval!! liefs Emmie
Dank je wel meid ! Jij nog ff succes met wachten tot aan je echo ..... en inderdaad, je trouwt eigenlijk met zn drietjes en dan s middags nog de echo, net alsof ze erbij is
ja dat denk ik ook wel, dan is je kindje ' echt af' ! ik moet nog anderhalf week wachten op de pretecho!!! ben zooooooo benieuwd hoe het daarbinnen in mn buik gaat!!! dan gelijk maar een nieuwe afspraak maken voor rond de 25 wkn. liefs