Ik heb 3 van de 4 ringen nog af kunnen krijgen (waaronder gelukkig m'n trouwring), maar bij een andere ring waar ik ook veel emotionele waarde aan hecht was ik al te laat. Die ring zit er dus nog om en er is geen beweging in te krijgen (de vinger leeft nog hoor ). Als ik nog meer vocht ga vasthouden moet ie doorgeknipt worden. Ik was er goed op aan het letten, elke morgen even checken..... en in 1 nacht was het gebeurd De 3 ringen die ik er nog wel af heb kunnen krijgen is gelukt met veel koud water, zeep en tanden op elkaar zetten want het deed echt goed pijn.
Ik heb ze hier ook al afgedaan hoor, kreeg ze nu soms 's avonds niet meer lekker af. Dus dan maar even zonder ringen
Tip om een ring af te krijgen als die vastzit: draai een vliegertouwtje heel strak om je vinger, vanaf het topje tot beneden toe. Dan "pers" je het vocht er zeg maar uit. Soms kun je de ring er dan nog overheen krijgen! Is een tip van Beatrijs Smulders (verloskundige die een aantal boeken heeft geschreven)!
ik moest mijn ringen bij week 8 of 9 al uit doen... ik merkte dat mijn handen heel vaak gingen slapen (vooral snachts) ze zaten dan ook redelijk strak en heb ze dus maar gewoon uitgedaan. sindsdien geen last meer van slapende handen en vingers enzo... ik mis ze nu niet eens meer. zelfs de ring die ik in 5jaar (met onze 1ste kerst van mijn vriend gekregen) nooit had uitgedaan mis ik niet als je de ringen moeilijker uitkrijgt enzo moet je ze gewoon lekker aflaten. wil je ze toch bij je hebben omdat ze een emotionele waarden ofzo hebben dan hang je ze toch lekker bij aan je ketting ofzo...
ik heb me ringen nog nooit afgedaan toen ik zwanger was van jason niet en nu ook niet me vingers zijn ook helemaal niet dik of wat dan ook
Hier moesten de ringen rond week 20 al wijken. Ik heb echt veel last van vocht en ze zaten steeds strakker en strakker
Ik heb ze nu ook al een aantal weken af. Ik hou best wat vocht vast en m'n vingers werden dus behoorlijk afgekneld....
hihi hier nog een! in februari getrouwd en heb mijn trouwring nu al meer dan een maand niet meer om........ Hij is vrij breed en vooral met dit warme weer.... pfff moet er niet aan denken om het straks door te moeten laten knippen... dan maar een paar maandjes af doen....
Ja hier nog een... Ik ben 25-05-08 getrouwt. En na 3 weken kon ik mn ring weer in het doosje doen (inclusief de anderen) Het ging niet meer. Elke middag waren mn vingers alweer zo dik dat t begon te knellen en te vervelen en soms zelfs pijn begon te doen. Jammer want vind mn trouwring zo mooi en...naja t is toch speciaal enzo. Maarja t is niet anders. Liever zo dan dat ze me pijn gaan doen en ik ze straks af moet laten knippen.
Ik heb ze nog gewoon aan (trouw en verlovingsring)! Zal er nu wel op letten dat ze niet strakker komen te zitten maar krijg ze nog vlot aan en uit
Ik heb geen last van dikkere vingers, dus ik heb m'n ringen nog gewoon om. Denk dat ik ze ook gewoon tot het eind toe omhoud.
Ik heb ze ook al een paar weken niet meer om, maar dit kwam vooral door de warmte, dan zwellen mijn vingers altijd al op. En ik doe altijd mijn ringen af, wanneer ik ga slapen en toen voelde ik al dat het niet prettig meer zat. Netzoals mijn horloge(heb geen verstelbaar bandje), die zit ook al behoorlijk strak aan het eind van de dag.
Mijn ring heeft mijn vriend door moeten knippen. Kreeg hem in het begin van de zwangerschap al niet meer af. Dus straks als de beeb er is en ik al mijn vocht kwijt ben ff naar de juwelier. En allebei mijn ringen laten maken.