Ons dochtertje is ruim en jaar en ik vraag me het volgende af.Ze heeft flink wat haar op haar hoofd en negen van de tien keer doe ik twee staartjes in haar haren. Soms wil ik, maar zij ook, eens geen twee staartjes maar een gewoon speldje in haar haar. Omdat ze wat krullen in haar haar heeft gaat het snel pluizen en z'n eigen leven lijden.Nu heb ik een tube babygel van zwitsal in huis maar vind het echt troep, ten eerste ben ik geen zwitsal fan en ten tweede als je een keer met je handen door het haar gaat of ze heeft geslapen is voor me gevoel alle gel er al weer uit.Kan je ook gewone gel al gebruiken? En zo ja, wat gebruiken jullie dan? Of kan ik beter toch maar de babygel van zwitsal gebruiken? Of is er een ander alternatief voor babygel?Bedankt!
ik gebruik de gewone omdat mijn zoontje niet tegen de parfum van zwitsal kan, en de babygel is er met 15 min uit
Ik ben sinds kort overgestapt naar gewone gel (zoon is bijna 20 maandjes) maar ik heb opgemerkt dat zijn hoofdhuid erg droog is geworden erdoor...hij kan er dus niet tegen helaas...maar je hebt gelijk...de zwitsalgel is idd troep! Ik lees dus eens even mee of er nog andere dingen voorbijkomen die misschien wat minder chemisch zijn. Mijn zoon heeft ook een flinke bos haar..of ja hij heeft heel veel haar..dus er moet echt wel iets in..anders ziet het er echt niet uit
gel is slecht voor de hoofdhuid . ik snap nooit zo goed wat die ukjes met gel moeten. hier dus gewoon water om stekeltjes te maken, het blijft best lang staan. geen tips hier dus.
Vriendin van mij haar dochtertje is half surinaams, en zij heeft een bos krullen, wat dus ook erg pluist. Haar moeder doet voor zij een staart of iets maakt, andrelon voor pluizig haar in dr haren,en dat helpt wel. Misschien ook iets voor jouw dochter?
Ik gebruik de goedkoopste tube gel die te krijgen is in de kruidvat en het blijft stukken beter zitten dan de zwitsal gel.
Ik gebruik voor me dochter met een enorme bos krullen soms gel als ik staartjes of vlechtjes maak en als ik het los doe een paar druppeltjes haarolie met wat warm water mengen tussen me handen en dat aandeppen. Hier werkt dat het beste tegen pluizen...
andrelon krul activator helpt bij mij erg goed. Heb ik laatst ook bij mijn zoontje zijn krullen geprobeerd, zat zo gek. En wat stond het mooi!! Maar durf het ook niet heel vaak te gebruiken eigenlijk..
wij gebruiken ook gewoon gel.... zijn dat ook na 1 jaar gaan gebruiken, dat babygel gaat er zo gauw weer uit,
Hier (als ik het gebruik) van Neutral,is parfum en kleurstof vrij,voor een gevoelige huid staat er op.