Hoi, Even een vraag aan jullie. Ben deze maand voor het eerst begonnen met ovutesten. Na 3 dagen een heel licht streepje te hebben gehad, had ik vanmiddag om 15.00 uur een licht positieve test. Dat hield in het streepje was bijna zo roze/donker als de teststreep. Maar vanavond was hij duidelijk positief en een stuk donkerder als de teststreep. Nou hebben we vanmorgen geklust, en ik vroeg me af of dat mogelijk te vroeg was? Vanavond is er geen mogelijkheid en morgen is er niet eerder de mogelijkheid om nog een keer klussen als morgenavond. Maar ben bang dat ik dan te laat ben. Wat denken jullie, was vanmorgen te vroeg???
Zaadcellen leven gemiddeld 2-3 dagen, dus dan ben je niet te vroeg geweest. Voor de zekerheid zou je morgenavond nog een keer kunnen klussen, dan zit je zeker goed. De eisprong is ongeveer 36-48 u na de positieve test.
Hoi! Ook ik ben van de week begonnen met ovutesten. Volgens mij begon ik te laat, want bij de drie testen die ik heb gedaan worden de linker streepjes steeds lichter. Gelukkig zijn we iedere dag bezig geweest .. dus daar kan het niet aan liggen! Ik voel eigenlijk sinds vandaag een raar gevoel in mijn buik. Lijkt op menstruatiepijnen, maar menstruatie is het niet en kan het nog niet zijn. Het is dus afwachten. Trouwens ... wat leuk dat er een forum is voor dit soort dingen. Erg fijn om te lezen dat anderen ook nieuwsgierig en onzeker kunnen zijn voor iets heel moois wat we zouden willen. Keep our fingers crossed!