Dat is even een heftig bericht geweest zeg! Wij hebben 1 geneticus ontmoet in het Erasmus (niet vanwege genetica, maar hij werkt ook “gewoon” als gynaecoloog blijkbaar) en dat was wel echt een hele aardige man! Hele fijne arts. Dr. Galjaard heet hij, als je googled kun je wel informatie ook vinden over hem Fijn dat je vriend er inmiddels wat meer open voor lijkt te staan, wellicht even de schrik geweest? Als ik jullie was zou ik zeker (op termijn? Wanneer jullie daar allebei aan toe zijn) gesprekken aangaan om meer te horen hoe nu verder en welke kans van slagen ed. Dan kun je daarna altijd nog besluiten of je wel of niet ervoor gaat natuurlijk. Maar dan baseer je je besluit wel op meer kennis dan nu. Sterkte voor nu met de verwerking van dit nieuws!
Zo heftig en hartverscheurend dit! Heb er geen woorden voor, maar wil jullie alle kracht en sterkte toewensen... Dikke knuffel
Lieve MotherOfAnAngel, wat een verschrikkelijk nieuws.. dikke knuffel! Veel sterkte toegewenst de komende tijd. Hopelijk gaan er toch wat deuren voor jullie open om een kindje te krijgen.
Wat een verschrikkelijk nieuws.. Alles even laten bezinken en het verhaal van de geneticus aanhoren. De rest is een zorg voor later, wat je met die informatie gaat doen. Of jullie pas later willen starten of toch wat sneller dan gedacht, wordt vanzelf duidelijk. Dikke knuffel en heel veel sterkte lieverd❤️
Och wat verdrietig.... Laat het inderdaad even bezinken en ga informerende gesprekken aan. Ik denk dat het logisch is dat je grenzen eventueel toch gaat verleggen want dit zag je niet aankomen. Sterkte!!
Ik heb er geen woorden voor lieve @MotherOfAnAngel maar ik zal jou in mijn gebeden niet vergeten! Heel veel sterkte!
Jeetje wat een heftig nieuws... Ik hoop dat de geneticus toch nog iets voor jullie kan betekenen... Sterkte ❤
Wat een verschrikkelijk bericht . Ik wens jullie heel veel sterkte en ik hoop dat het voor jullie ooit ook is weggelegd! Dikke knuffel
Wat vreselijk naar voor jullie! Maar waarom was IVF geen optie? Het is geen makkelijke weg (zeker niet met pgd). Maar het is een veelvoorkomende behandeling. En hoe weet jij zo zeker dat je niet voor adoptie in aanmerking komt? Heb je zoveel beperkingen (Je schrijft alleen lichte vorm). En heb je dit ooit nagevraagd bij een organisatie met kennis van zaken?
Verschrikkelijk nieuws, geef het de tijd om een plekje te geven, en maak daarna samen de beslissing wat jullie verder willen! Heel veel sterkte❤
Wat een verdrietig bericht. Ik heb hier geen woorden voor. Ik hoop echt voor jullie dat er een dag komt dat je samen een mooi wondertje op de wereld mag zetten! Heel veel sterkte!