Heel veel sterkte! Een klinisch geneticus kan jullie precies uitleggen wat dit voor jullie betekent, wat zijn de kansen en de risico’s. Schrijf jullie vragen goed op dat je niks vergeet!
Wat een naar nieuws zeg! Heel veel sterkte. Wij zitten middenin het PGD proces en wachten op de uitslag van onze test om aan IVF te kunnen beginnen. Bij mij hielp het lezen van van de ervaringen van anderen die pgd ondergaan, omdat je soms heel erg het gevoel hebt de enige te zijn. Er is bij Kinderwens > MMM een topic over pgd. Wellicht dat het bij jou ook wat steun geeft om ervaringen te lezen. Veel sterkte !!
Snap fat het rauw op je dak valt. Laat het even bezinken. Ook j vriend . Reacties kunnen vanuit eerste emoties komen. En als je iets wilt en er worden behandelingen aangeboden dan wil het nog weleens zijn dat je je grenzen gaat verleggen, ik heb ook pgd ivf gedaan. Eris een topic in de mmm. Pb- en mag altijdt
Wat heftig, veel sterkte! Ik hoop dat de geneticus jullie van antwoorden kan voorzien over hoe nu verder. En ik wens jullie wel wijsheid toe voor jullie toekomstige keuzes. Ik proef dat jij IVF een kans wilt geven en ik hoop dat je partner hier ook achter gaat staan. Samen slaan jullie er vast doorheen.
Wat ontzettend heftig. Heel veel sterkte en ik bid voor jullie dat jullie toch nog een gezond kindje mogen krijgen.
Wat verdrietig nieuws! Hopelijk zorgt de tijd ervoor dat je man er toch anders over gaat denken. Eerst allebei verwerken op jullie eigen manier en de arts afwachten. Heel erg veel sterkte!
Wat een verdrietig nieuws! En wat ontzettend heftig moet dat zijn voor jullie om te horen. De klinisch geneticus kan jullie waarschijnlijk beter vertellen wat de verschillende opties zijn voor jullie kinderwens. Ook ik heb IVF/PGD traject doorlopen en wat erg fijn is dat je stapje voor stapje door het traject gaat. Voor dat je daadwerkelijk aan IVF begint zijn er nog verschillende gesprekken met diverse artsen. En als je ergens besluit dat je toch niet hier mee verder wilt, dan kun je altijd stoppen. Heel veel sterkte!
Ik heb geen tips voor je, maar ik kon niet zomaar verder scrollen. Ik wens je heel erg veel succes en sterkte met hetgeen op jullie pad komt!
Ontzettend verdrietig om dit nieuws te krijgen. Ik hoop dat jullie goede begeleiding mogen krijgen. Enige praktische wat ik met je delen wil, het maken van een PGD duurt vaak een jaar a anderhalf jaar, het ligt eraan hoe zeldzaam je afwijking is. Met die wetensdhap zou ik dus alles wel zsm opstarten, het wachten zal al zo ontzettend lang duren.
Ik zat een beetje op t forum rond te kijken en zag je berichtje. Wat een heftig nieuws. Heel bot: fijn om te weten wat de oorzaak is van je miskramen, maar liever niet zo. Wel fijn dat jullie beide nu achter IVF staan. Ik wens jullie voor nu heel veel sterkte met het traject. Dikke digitale knuffel
Jeetje wat een kluif. Hopelijk kan ivf-pgd jullie droom waarmaken. Zelf heb ik geen ervaring met pgd, maar genoeg lotgenoten geloof ik (helaas). Veel sterkte!
Jeetje meis wat heftig dit ! Ik wil je heel heel veel sterkte wensen in deze moeilijke tijd en duim voor positief nieuws bij het eerst volgende afspraak ! Dikke knuff jullie kant op !