pretecho met 27 1/2 week nog leuk?

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door anael2009, 10 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anael2009

anael2009 Actief lid

26 nov 2008
    478
    0
    0
    hoi allemaal..

Schaam me dood, de tijd gaat zo snel en ik ben helemaal vergeten een afspraak te maken voor een pretecho! lijkt me wel leuk om te doen, noodzakelijk is wat anders hoor..

Maar heeft het met 27/28 weken nog wel zin om dat te doen? (dan hebben ze plek) mijn placenta ligt aan de voorkant..

Alvast bedankt en vrolijk pasen!

Monique

2. Toys

Toys Fanatiek lid

21 jul 2006
    3.326
    0
    0
    Ja hoor dan is het zeker nog leuk!! Je kunt dan goed het gezichtje zien, echt heel leuk. Omdat de baby nu al wat groter is kunnen ze vaak de baby niet helemaal in beeld krijgen.

Maar zeker nog de moeite waard hoor, lekker gaan en genieten!

3. Antje77

Antje77 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    4.319
    238
    63
    Wij zijn met 27 weken geweest en hebben, vind ik, mooie beelden gekregen. Zie mijn album. Uiteraard is de ligging van je kindje belangrijk tijdens de echo. Die van ons was vrij beweeglijk, had steeds een armpje of beentje voor het gezichtje, maar ondanks dat hebben we het gezichtje toch goed in beeld gekregen, Ik heb de placenta gedeeltelijk aan de voorkant.

4. Margot1988

Margot1988 Actief lid

2 sep 2008
    402
    0
    16
    ik had een pretecho met 27 weken en 2 dagen en het was toppie. je kleintje heeft dan namelijk al wat vet en ziet het er minder "eng" uit in 3d ;)
    dus gewoon doen! :D

5. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.192
    431
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Ja hoor dat is juist een goede periode. Ze zeggen dat vanaf week 25 het het mooiste is.

6. Juli2009

Juli2009 Niet meer actief

Inderdaad gewoon doen! Ik heb de pretecho met 27w1d gedaan, echt fantastisch!
    Ze zeggen dat dit juist een goede periode is omdat je dan alles nog heel mooi in beeld kan krijgen, vanaf 28 weken gaat je kindje harder groeien en kan hij/zij dus te groot zijn om mooi in beeld te krijgen.

7. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

is prima hoor, ik had hem met 23 weken en de echoscopiste had aan de telefoon al gezegd dat vanaf 26 weken het mooiste was.
    dus je zit eigenlijk perfect dus qua timing.

8. ik ga volgende week, ben dan 28w en 4 dagen. Ook hier te laat gebeld en helaas niet eerder plek.

9. Nina010

Nina010 Bekend lid

20 jul 2008
    820
    0
    0
    ik heb begrepen dat een pretecho het mooist is voor de 32ste week.. dus met 28 of 29 weken zou het geen probleem moeten zijn, ik heb de mijne 5 mei staan en ben dan 29 weken.

10. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

heb vaker gehoord dat echos rond deze periode het mooist zijn. debaby heeft dan al van die lekker bolle wangetjes.

wij laten het volgende week maken (29 weken)

veel plezier alvast iedereen

Deel Deze Pagina