Ik wil graag iets bij me dragen van mijn kindje zoals een ketting of een armband ofzo. Misschien wel een hele kleine tattoo... Puur voor mezelf dat ik het gevoel heb 'iets' van haar bij me te dragen, echt iets symbolisch. Ik wil niet iets wat erg opvallend is, zoals een hanger met haar naam ofzo. Gewoon iets kleins, iets moois.... Maar ja, wat? Kan iemand me hierbij helpen?
Ik vind die gouden armbanden mooi waar je dan een soort van bedeltje aan kan hangen in de vorm van een kinderhoofdje en dan met naam daar achterop in gegraveerd. Dat is leuk als je dan meerdere kindjes hebt anders is je armband weer zo kaal
Ik heb een zilveren schakelarmbandje met 2 plaatjes (hangertjes) eraan, op de voorkant de eerste letter van de naam en aan de achterkant de roepnaam + geboortedatum. Vind kinderkopjes een beetje ouderwets en zo algemeen.
ik heb de naam van mijn zoon op mijn rug getatoeerd begon met n kleine naam hihi ondertussen zitten er 2 mega vleugels omheen zometeen komt de naam vsan ons tweede kindje er ook bij . voor t kindje waar ik n miskraam van heb gehad heb ik een heel klein sterretje bij laten zetten ipv een puntje op de i had ook n ketting gekregen toen mijn oma overleeg maar die is gestolen die tatoo pakt niemand je af maar je moet er wel van houden natuurlijk .
Bij kruidvat kun je gouden hangertjes bestellen met de naam en geb.datum van je kindje erin misschien is dat iets.... http://www.kruidvatkijkenbestel.nl/sana ... -goud.aspx Of misschien een foto op een hanger laten graveren is ook leuk.. http://www.face2facefotograveren.nl/sie ... oubl%C3%A9)-9.htm Een tattoo vind ik zelf ook erg mooi mijn man heeft er ook een op zijn arm met de naam van onze zoon Ik zou zelf wel een op mijn voet willen met aleen de initialen maar ik twijfel nog een beetje over hoe precies. Succes ermee je vind vast wel iets moois... Succes ermee
Ik heb een gouden hangetje aan mijn ketting in de vorm van een meisjes hoofdje en daar komt de naam op de achterkant. En op mn rug laat ik haar naam en geboortedatum tattoëren.
een geboortesieraad van m'amour staat op mijn verlanglijstje Dit is maar een voorbeeld, je hebt verschillende ook oorbellen en ringen
ik heb een kinderkopje aan me ketting hangen met der naam erin. heel simpel maar zo kan iedereen zien dat ik een kind heb en er trots op ben verder wil ik nog een tatoo maar wee nog niet wat en waar
Ik heb een ring waarin de namen van de kinderen staan. Twee x saffier (blauwe steentjes) voor de jongens en 1 x diamant voor de dochter die zo geboren wordt.
Ik ga haar naam laten tattoeëren op mn ribben Pijnlijke plek (heb er al een aan de andere kant) maar het is het waard. Draag bijna nooit juwelen. Mn vriend gaat ook haar naam laten zetten op zn onderarm wss.
Mijn vriend heeft ook de naam van ons zoontje op zijn onderarm..... heeft hij "gekregen" als eerste vaderdagcadeautje..... Zijn andere onderarm is dus bestemd voor de naam van het kindje wat ik nu draag..... Zelf zat ik ook te denken aan een tattoo van de namen... maar dan wel iets meer bescheiden dan die mijn vriend heeft Bij mijn eerste zwangerschap heb ik als cadeautje een ketting gehad (op moederdag), een babytje en daar is later (na zijn geboorte) de naam van mijn zoon ingegrafeerd.... dus die draag ik nu....
ps heb zelfs met de keuze van de namen nu rekening gehouden met de tattoo.... Want een lange naam en een korte naam op de andere onderarm is ook geen gezicht.... dus iig evenlange namen.....
ik heb twee baby bedels 1tje met aan de achtekant de naam van me zoon en de andere de naam van me dochter plus ik ga haar naam in sierletters nog op me pols laten tattoeëren
Ik heb voor moederdag een mooie gouden bedelarmband gekregen met 1 rond hangertje waar de naam en geboortedatum van mijn zoon in is gegraveerd en 1 hangertje in de vorm van een hartje waar de namen van mijn man en mij en onze trouwdatum in is gegraveerd. Ik ben er apetrots op.
Bedankt voor jullie reacties! Wat grappig om te lezen dat zoveel vrouwen (en mannen!) een tattoo hebben! Dat had ik nooit verwacht! Ik ben er nog niet helemaal over uit wat ik zelf ga doen.... dus nieuwe reacties blijven welkom! liefs Lara