Wanneer de verloskundige bellen?

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door edelestrijdster, 30 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. edelestrijdster

29 jun 2011
    10
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi.
    Ik heb gisteren getest met clearblue indicator.
    Gaf aan zwanger 1-2 week.
    Dus nog heel pril.
    Wanneer is het beste om een afspraak te maken met de verloskundige.
    Nog wachten of gewoon bellen?

2. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Van harte gefeliciteerd! :D
    Je kunt al bellen voor een afspraak hoor, maar als jij liever nog even daarmee wacht lijkt me daar ook niks mis mee.
    Geniet van je zwangerschap! :)

3. Babsies

Babsies Bekend lid

16 mrt 2010
    817
    0
    16
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd!
    Wat Chiggy zegt klopt, ik heb meteen al gebeld maar je kunt ook nog een paar weekjes wachten.

4. Andrea85

Andrea85 Fanatiek lid

18 mrt 2011
    4.859
    1
    0
    Je kan meteen vanaf je eerste positieve test bellen :) Maar het hoeft natuurlijk niet, paar weekjes later kan ook wel. (Ik wist dat mijn verloskundige de intake rond week 10 plant, dus ik had me voorgenomen om rond week 8 te bellen.)

5. ona81

ona81 Bekend lid

19 aug 2011
    844
    0
    0
    Heerlijk thuis geweest tot onze zoon 8 manden was,
    Als eerste gefeliciteerd!!!!

Ja hoor, je kan bellen. elke verloskundige heeft zn eigen datum van eerste afspraak. Ik dacht bij ons rond de 8 weken. Ik vond het toen wel erg gek om te bellen, omdat alleen wij het nog maar wisten, verder niemand. Dus in de wachtkamer van de huisarts (daar hebben de verloskundigen een dagdeel spreekuur) hopen dat we niemand zouden zien haha!

6. Bob1981

Bob1981 Fanatiek lid

7 mrt 2011
    2.253
    26
    48
    Vrouw
    Gefeliciteerd en je kunt nu al bellen maar ook nog best even het afwachten....

Liefs

7. Linda86

Linda86 VIP lid

Ik heb alle keren wel ongeveer meteen gebeld. Ik vond het meteen wat "echter" worden, toen ik eenmaal een afspraak had gemaakt bij de verloskundige. Dan heb je ook echt iets om vast naar uit te kijken ;).

En hier in het dorp, komt de verloskundige alleen op woensdagavond, dus sowieso wel handig om er dan een beetje vroeg bij te zijn, anders zit alles al vol.

8. Noa1988

Noa1988 Actief lid

24 jun 2011
    319
    1
    0
    Op de website van onze verloskundige stond dat je kon bellen bij 6 weken en dat je dan bij 8/9 weken je eerste afspraak zou hebben. Ik belde al bij 5 weken. Kon gewoon. Heb een afpraak voor met 8 weken.

9. Jonneke83

Jonneke83 Fanatiek lid

2 okt 2011
    1.564
    0
    0
    Ik heb op de site van de verloskundige gebeld en daar stond vanaf welke week je kon bellen. Dat heb ik toen ook gedaan. Maar anders kun je dit altijd informeren door te bellen. Of even wachten als je jezelf daar prettiger bij voelt.
    Maar geniet er lekker van! Gefeliciteerd!

10. Beertje1986

Beertje1986 Fanatiek lid

9 sep 2011
    1.729
    0
    0
    Ik werk op een laboratorium in een ziekenhuis!
    Friesland
    Ik had donderdags positief getest en maandags gebeld!:D

Maakt het inderdaad 'echter' en kun je ernaartoe leven..! ;) Doe ik iig wel..!;)

Deel Deze Pagina