Hoi. Ik heb gisteren getest met clearblue indicator. Gaf aan zwanger 1-2 week. Dus nog heel pril. Wanneer is het beste om een afspraak te maken met de verloskundige. Nog wachten of gewoon bellen?
Van harte gefeliciteerd! Je kunt al bellen voor een afspraak hoor, maar als jij liever nog even daarmee wacht lijkt me daar ook niks mis mee. Geniet van je zwangerschap!
Gefeliciteerd! Wat Chiggy zegt klopt, ik heb meteen al gebeld maar je kunt ook nog een paar weekjes wachten.
Je kan meteen vanaf je eerste positieve test bellen Maar het hoeft natuurlijk niet, paar weekjes later kan ook wel. (Ik wist dat mijn verloskundige de intake rond week 10 plant, dus ik had me voorgenomen om rond week 8 te bellen.)
Als eerste gefeliciteerd!!!! Ja hoor, je kan bellen. elke verloskundige heeft zn eigen datum van eerste afspraak. Ik dacht bij ons rond de 8 weken. Ik vond het toen wel erg gek om te bellen, omdat alleen wij het nog maar wisten, verder niemand. Dus in de wachtkamer van de huisarts (daar hebben de verloskundigen een dagdeel spreekuur) hopen dat we niemand zouden zien haha!
Ik heb alle keren wel ongeveer meteen gebeld. Ik vond het meteen wat "echter" worden, toen ik eenmaal een afspraak had gemaakt bij de verloskundige. Dan heb je ook echt iets om vast naar uit te kijken . En hier in het dorp, komt de verloskundige alleen op woensdagavond, dus sowieso wel handig om er dan een beetje vroeg bij te zijn, anders zit alles al vol.
Op de website van onze verloskundige stond dat je kon bellen bij 6 weken en dat je dan bij 8/9 weken je eerste afspraak zou hebben. Ik belde al bij 5 weken. Kon gewoon. Heb een afpraak voor met 8 weken.
Ik heb op de site van de verloskundige gebeld en daar stond vanaf welke week je kon bellen. Dat heb ik toen ook gedaan. Maar anders kun je dit altijd informeren door te bellen. Of even wachten als je jezelf daar prettiger bij voelt. Maar geniet er lekker van! Gefeliciteerd!
Ik had donderdags positief getest en maandags gebeld! Maakt het inderdaad 'echter' en kun je ernaartoe leven..! Doe ik iig wel..!