Jippieee vanmiddag heb ik mijn eerste echo Ik vind het zooo spannend, vooral omdat ik hier al een paar keer heb gelezen dat mensen vrolijk naar de eerste echo gingen, en er alleen een leeg vruchtzakje te zien was.. Hopelijk is alles in orde. Hebben jullie extra veel water gedronken van te voren? Vandaag ben ik trouwens voor het eerst een keer niet misselijk, vannacht wel, maar heb een paar sultana's gegeten en nu gaat het goed Groetjes van een zenuwachtige Marijke
Spannend hoor! Ik was ook super zenuwachtig voor de eerste echo. Ik heb het hartje gewoon lekker zien kloppen. Verder vond ik het nog een beetje gissen want het lijkt dan nog niet echt op een kindje. De meeste zwangerschappen gaan gewoon goed dus probeer er van te genieten. Zodra je vanmiddag bevestiging hebt gehad zweef je de hele middag rond op die roze wolk. Succes bij de vk!
Heel veel plezier met je eerste echo... het is heel erg leuk en bijzonder om te zien dat er een wondertje in je groeit... Geniet er van! Liefs Mariska
Spannend hoor. Ik heb ook al zo vroeg een echo gehad. En ik zag direct het kloppend hartje nog voor dat die vrouw iets zei. Hou je er wel rekening mee dat het een inwendige kan worden. Heb ik nl ook gehad. Via de uitwendige konden ze niet goed iets zien.
Waarschijnlijk ben ik een week verder dan mn banner zegt, dan kan het ws gewoon En anders een inwendige, das niet zo heel naar toch? Groetjes
Heel veel plezier en inwendig is altijd beter, tot de 12 wkn zeker. Tenminste beter...je ziet gewoon veel meer! dus leuker geniet ervan!
Hee meid, wat spannend! Heb je je echo al gehad? Ik zie trouwens dat jij ook trouwt op 20 juni, wij trouwen dan ook, leuk he! Liefs
jippie, net geweest, alles is goed Ik heb een inwendige gehad, maar das helemaal niet naar. Over 3 weken krijg ik er nog een Ik ben helemaal blij!