pijn aan de botjes naast de vagina

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door prinses, 26 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Hoi
    3 maanden geleden ben ik bevallen. Nu blijf ik pijn houden aan de botjes naast de vagina (geen idee hoe dat heet). Aan de zijkanten van de vagina, zeg maar. Vooral na het sporten heb ik er last van. Hebben jullie dat ook en hoe is het te verklaren?

2. cristel1986

cristel1986 VIP lid

25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    hi ik heb dr as van aan de zijkant mar ook mn schaambot.. ik heb het voornamelijk soctends voordat ik opsta doet zon pijn.. de gyn zei dat het komt van de bevalling dat het wat losser is gaan zitten dit komt vanzelf weer goed maar moet je tijd geven... ook moet je op passen met dingen tillen en sporten waarbij je dat gedeelte meer gebruikt ofja waarbij je druk zet op dat gedeelte...

3. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    Lijkt op bekkenklachten meiden.

Oppassen hoor en als je het niet vertrouwd naar een fysio of cesartherapeut gaan!

4. Aurelie

Aurelie Bekend lid

31 jan 2007
    500
    1
    0
    teamleader
    Brabant
    Hoi Prinses,

Ik heb tot mijn eerste menstruatie (vd wk) ook last gehad van mijn schaambot. Het voelde eigenlijk alsof er iets los zat en het kraakte ook met draaien in bed en met opstaan na het zitten. Het is nu gelukkig over, en ik ben er maar vanuit gegaan dat het kwam dat alles wat losser zat na de bevalling.
    Ik had het trouwens ook meteen na de bevalling al last van.

groetjes, Aurelie

5. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Ik hou het wel even in de gaten dan. Thx!

Deel Deze Pagina