Ik heb net nog een klein wasje met sport kleren buiten gehangen. Zijn allemaal dunne dingen dus die krijg ik nog wel droog vandaag. Ik kijk ook altijd op buienradar en weer online. Dan heb ik wel een aardig idee of het kan.
nooit, ik zie het nut er niet van in, om eerst twee trappen naar beneden te gaan, dan buiten te hangen en t daarna weer mee naar boven te nemen. Maja misschien denk ik te makkelijk.
Als het droog is buiten hang ik 't gewoon op en als ik denk dat het niet binnen een uur gaat regenen. Maakt toch niet uit of het bewolkt is of niet. Scheelt weer vochtigheid op zolder.
Alleen als het droog en zonnig is en ik zeker weet dat het droog blijft. Niet zo vaak dus.. Maar als ik het buiten hang hoef ik gelukkig niet naar beneden, dan droog ik het op het dakterras.
vandaag heeft de kraam verzorgster hier ook alles lekker buiten gehangen, zolang het droog is kan dat best.
Ik hang het buiten als het droog is..soms zelfs tussen de buien door en het droogt hier altijd snel. Komt denk ik ook dat hier altijd wind is omdat we vrij wonen.
De was heeft heerlijk buiten gewapperd , zo alleen de werk shirts nog binnen halen . Als het zonnig weer en droog blijft hangt het buiten .
Gister ven vandaag ook weer heerlijk weer , de was heeft dan ook beide dagen buiten gehangen . [ Hangt ook al weer in de kast ]
zodra het droog is hang ik de was buiten, afgelopen dagen alleen maar was buiten gehad, gister zelfs 3 wasbeurten, het was zo droog