Hier is het vandaag ook echt niet koud, was de straks 20.4 graden. Eerder warm dan koud en met een vest aan had ik het warm genoeg, beetje te warm zelfs. Overigens heb je hier momenteel meer aan een regenjas, het hoost hier nu
Elise zit wel in de wandelwagen met een winterjasje, zoals gisteren in het bos. Een vest is voor haar niet meer genoeg. Lenn heeft meestal een shirt met lange mouwen aan met een leren jack. Maar hij vliegt en springt alle kanten op en staat nooit stil, dus voor hem is dat weer voldoende. De voetenzak voor de buggy gaat er nog niet over, dat komt wel als het echt een stuk koeler wordt. Ikzelf heb een dunne sjaal om met een zomerjas. Maar de winterjas heb ik wel gewassen vanmorgen, dus die hangt wel klaar.
21 graden? In het zuiden van het land dus Hier is het krap 15 graden. Vanochtend zelfs een heel stuk kouder. Hier de tussenjassen aan. Winterjassen nog niet maar zeker al wel truien en sokken aan.
Hier de hele week de winterjas al aan met trui. alleen zaterdag de zomer wel met trui . Het is hier herfst brrrrrrrrr
Hier is het ook zeker geen 21 graden, eerder 15 a 16. F heeft haar winterjas alweer aan, zeker sochtends. Ik draag nog tussenjassen met sjaal.
Wisselend, ik bekijk het per dag. Gisteren vond ik het koud, was het 13 graden en hadden ze een winterjasje aan. Maar vandaag is het 20 graden en hebben ze een zomerjasje aan. Al zag ik wel heel veel winterjasjes bij de creche, die ouders hadden het weer zeker niet gecheckt Ik kijk elke ochtend naar de weersverwachting en beslis dan pas wat ik ze aantrek. Voor mezelf voorlopig nog geen winterjas. Zit veel in de auto en blazertjes en korte (nep) lerenjas met een leuke sjaal kan ik voorlopig nog niet laten liggen
Ik heb ook mijn winterjas al aan, en als ik nu naar buiten kijk vanaf mijn werkplek ben ik daar heel blij om.
Wij hebben de zomerjas aan.denk winterjas met een graad of? 13?Geeeen idee haha. als ik denk brrrrr. is het tijd.
nog niet hoor!! vandaag nog 20 gr!! dus lekker lange mouwen voor de meiden en nog de zomerjas! Kan nog best!
ik heb hem gisteren voor Collin weer uit de kast gepakt. We zijn even naar de speeltuin geweest maar er stond een behoorlijke woei waardoor het best fris was. ik twijfelde bijna of ikniet mijn eigen winterjas moest pakken.
Nou hier wacht ik niet lang meer. Hoor overal dat het 20 graden is, maar tis hier echt koud hoor! Waait als een gek is regent enzo, brrr Het is buiten maar 11 graden.
vanmorgen heb ik hem ff aangedaan, maar vanmiddag was hij echt weer te warm. zo lastig altijd, deze tijd
zoon heeft nu een fleecejack aan die ietsjes gevoerd is, en ik heb een soort winterjas aan nu, beetje dunner dan mijn winterjas maar wel dikker dan de winterjas tussenjassen hebben we dus aan nu.
Wat raar dat iedereen het over 20 graden heeft vandaag...? Hier in het oosten was het koud, veel regen en wind vooral vanmiddag! Nu nog geen winterjas, maar de zomerjas en daaronder wel lange mouwen hoor! Trouwens vandaag voor het eerst de verwarming aan gehad, even een uurtje door laten warmen... brrrr. Maar die 20 graden hebben we hier echt niet gehad hoor!