wanneer de winterjas aan?

Discussie in 'De lounge' gestart door Amfy, 24 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaPeetje

MamaPeetje Niet meer actief

Ik draag nu nog een zomerjas en m'n zoontje heeft een lekker dik vest aan. De winterjas hangt nog in de kast. Denk als het beneden de 10 graden wordt ofzo dat hij tevoorschijn komt..

2. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

Hier winterjas wel aan
    Vandaag waaide je anders weg, en veel regen en gewoon koud brrr

3. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Hier gaat ie aan bij 10 graden of lager s morgens.

4. Sila24

Sila24 Niet meer actief

ik doe zoontje nu shirt met lange mouwen , spijkerjas en bodywarmer aan

5. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Ik heb een leren jasje aan en mijn zoontje nog zijn zomerjas met vestje er onder.

6. Kolibrie

Kolibrie VIP lid

29 jun 2008
    5.767
    423
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Mijn dochter draagt een gevoerd vest en daar kan eventueel nog haar dikke bodywarmer overheen. Winterjas bewaar ik echt voor als het heel koud wordt.

Ik draag nu een tussenjas. Blazer vind ik weer net te koud nu en winterjas weer te warm ;) Verder ben ik geen muts hoor! :p

7. guus

guus Fanatiek lid

20 mrt 2012
    2.083
    0
    0
    in het koude noorden
    ik loop nu al vaak in winterjas (fleeshjas), dochterlies loopt of in zomerjas of in haar fleesjas, maar dat zijn dunnetjes, ik denk als deze herfst dagen door zetten dat ik hem wel aan ga doen, maar zolang het boven de 15 graden is doe ik het niet, trek eerder wat dikkere kleding aan.

mijn man loopt pas in een winterjas als het echt vriest. nogal een verschil tussen ons

8. LovelyDK

LovelyDK Niet meer actief

Even nieuwsgierig... Hebben jullie jullie winterjas al aan?

En jullie kids?

Ik twijfel... Ik vind het zelf, met name in de ochtend, onwijs koud! En ben geneigd om mijn zoontje zometeen zn winterjas aan te doen.
    Wat doen jullie??

9. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    Ik heb hem zelf al aan. Heb een heel kort en dun zomerjasje dus vind het op de fiets naar mijn werk veel te koud. De jongens dragen nog een zomerjas maar ze passen hun winterjas nog van vorig jaar dus die hangt al aan de kapstok..

10. LovelyDK

LovelyDK Niet meer actief

Nou ik had gister een dik vest in zijn zomerjasje gedaan, maar denk eraan om nu zometeen toch zn winterjas aan te doen naar het kdv.

11. Foxter

Foxter Niet meer actief

Ja, de jongste had hem van de week al aan want we brengen haar zus op de fiets naar de peuterspeelzaal. De oudste krijgt hem deze week ook aan.

12. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    Ik moet zo ook op tijd weg op de fiets of lopend met de jongens. Ik denk dat het hier ook een winterjas wordt. Naar de g.o. brengt mijn man ze altijd met de auto dus dan zijn ze pas later buiten.
    Ben zelf een verschrikkelijke kouwkleum dus heb altijd de neiging de jongens te warm aan te kleden:);)

13. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.162
    8.145
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    Luc heeft ook zijn winterjas aan, ook ivm buitenspelen op school.

14. mavi derya

mavi derya Fanatiek lid

4 dec 2011
    3.414
    0
    36
    Vrouw
    zuid holland
    Mijn zoon heeft z'n tussendoor jasje maat dat vind hij nog te warm.. Hijj is erg warmbloedig.. Ik vraag altijd aan hem vin je het koud of niet..

15. Yummy

Yummy Fanatiek lid

7 jan 2011
    4.571
    8
    38
    Brabant
    Mijn zoontje draagt zijn gevoerde dikke vest (van Z8, best warm) en heeft daaronder meestal een longsleeve aan. Zijn winterjas daar vond ik het de afgelopen week nog net te warm voor.

Ik draag zelf ook nog geen winterjas.

16. kippiekip

kippiekip Niet meer actief

De jongste heeft hem al aan, de oudste wilt nog niet en mijn man en ik ook niet, maar nou moet het echt -30 zijn wil ik mijn winterjas aan doen hahahah dus met mij is niets te vergelijken ;)

17. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

18. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

Ja beide. Heb het graag warm hihihi

19. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    onze dochter wel al, ik moet nog een winterjas voor mezelf kopen maar kom geen leuke tegen
    of ze zijn leuk en type alle kou waait er zo doorheen

20. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    268
    83
    Noord-Brabant
    Wij hebben de winterjassen de hele week al aan. Alleen 's middags ligt het aan de sterkte van het zonnetje of ik ze bij de kindjes weer aandoe.

Deel Deze Pagina