Oh en las hier iets over 15+? huer was het vanmorgen 8 graden en heeft het de gehele dag de 15+ niet gered...
Hier vanmorgen veel wind had zelfs onder mijn winterjas een trui brr . Later kwam het zonnetje er wel even bij dat was wel lekker .
Ik heb mijn winterjas nog niet aan en denk dat dat ook nog wel even gaat duren. Ik heb nu nog korte mouwen aan en daaroverheen een blazer of vestje ofzo. Maar ik stap pas om kwart over 8 op de fiets, dan is het al niet meer zo koud. Hier was t overigens vanmiddag 20 graden.
Nee nog geen winterjas aangehad. Ik ben sinds woensdag terug van vakantie waar het plus 35 graden was, iedereen waarschuwde mij dat het echt koud is in Nederland en winterjassen aan heeft en op Facebook las ik hetzelfde. Nou het is niet warm, maar winterjassen weer vind ik het ook echt niet! Misschien piep ik maandag als ik weer moet werken en rond kwart over 8 de deur uit moet wel anders, maar voor alsnog gaan dochter (warmbloedig type) en ik (koukleum) nog in onze zomerjassen op pad! Anders hebben wij er straks als het echt koud is (rond vriespunt) niets meer aan!