Wanneer de winterjas.?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door witte reus, 6 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kisbaba

Kisbaba Fanatiek lid

23 sep 2007
    3.211
    1
    0
    moeder, huisvrouw, en ik heb een B&B voor fietsgas
    Gezelligste stadje i
    Twee weken geleden kocht ik ook een winterjasje voor Jesse, voor als we naar buiten gaan. Ik wandel elke dag bijna een uur met hem in de kinderwagen, daar zit hij dan rechtop in.
    Vandaag voor 't eerst op de fiets geweest, en ook dan krijgt hij z'n winterjas aan.
    Ik heb een goedkope gekocht bij de Zeeman, want alle kans dat hij hem halverwege de winter niet meer past, en dan vond ik het zonde om een dure te kopen. Deze van de Zeeman is rood met een beetje donkergrijs en ziet er ook heel lief en stoer uit.

2. fluffy

fluffy Actief lid

6 mrt 2008
    197
    0
    0
    verzorgende B
    zaandam
    yuri heeft hier ook al zijn winter jas aan maar ik moet hem vervoeren op de brommer van en naar de oppas.
    ik heb gewoon een maat groter gekocht hij verzuipt er nu nog in maar daar groeit hij wel in hoor.
    en ik heb ook al een soort ski pak gekocht en die heb ik 2 maten groter gekocht.
    tja daar verzuipt hij helemaal in maar hij zal het niet koud hebben als het gaat vriezen en ik kan de hele winter door want je zal net zien dat als ik hem nodig heb ze nergens meer te krijgen zijn.

3. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.069
    3.862
    113
    Ja Fluffy, dat klopt, over een paar maanden kun je die dingen bijna nergens meer krijgen (was mijn ervaring van vorig jaar). Ik heb ook een te groot skipak gekocht, wel twee losse onderdelen, skibroek en jas.
    Haar winterjasje draagt ze hier 's ochtends ook, in het wagentje of op de fiets. De rest van de dag draagt ze een vestje buiten.

4. soovi

soovi Fanatiek lid

1 nov 2007
    2.465
    582
    113
    Mijn zoontje heeft zijn winterjas al wel een paar weken aan. Hij moet altijd 's ochtends voorop de fiets en dat dan is het toch wel echt koud. Heeft ook een maillot onder zijn broekje aan dus is echt helemaal warm ingepakt.

5. Elmo

Elmo Niet meer actief

Hier ook in de winterjas hoor (ikzelf trouwens ook hoor). Het is hier op het "platteland" goed fris om 7.30 uur 's morgens.

6. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    isa doet nu al zijn winterjasje aan. bij de zeeman voor 8 euro. hij groeit maar snelm waarom dure kopen

7. Elmo

Elmo Niet meer actief

Ik moet bekennen dat ik 2 goede (en dus wat duurdere jassen heb gekocht). Kinderen zitten stil he!
    In de wandelwagen zitten ze wel lekker in een voetenzak maar als het flink koud is hebben die rompjes echt wel wat te verduren hoor.
    Op de fiets al helemaal.
    Ik zou niet te veel besparen op een winterjas.

Deel Deze Pagina