nou hier wil ze er nog best graag in hoor en we maken er ook nog veel gebruik van! zeker s''morgens en s''avods voor ze nara bed gaat kan ze er zo een uur in spelen. en ik lees hier met een jaar een tafeltje en een stoeltje??? hahaha nou die van mij wil echt nog niet zitten. zie ik hier nog nie gebeuren.
nou hier wil ze er nog best graag in hoor en we maken er ook nog veel gebruik van! zeker s''morgens en s''avods voor ze nara bed gaat kan ze er zo een uur in spelen. en ik lees hier met een jaar een tafeltje en een stoeltje??? hahaha nou die van mij wil echt nog niet zitten op een stoeltje, zie ik hier nog nie gebeuren.
Rond 15 maanden, toen ging onze zoon lopen en werd de ruimte te klein in de box en wilde hij er niet meer in. Hij wilde rondkeutelen en de wereld verkennen. Nu hebben we een opbergmeubel van Ikea en een tafeltje + 2 stoeltjes er staan voor hem.
Kick is vandaag 17 maanden maar wij gebruiken de box nog veel. Meneertje is zo druk dat het zowel voor hem als voor ons echt even rust is als hij in de box zit. Hij vindt het ook helemaal niet erg. Ik moet nog wel even bedenken hoe we dit gaan doen als de kleine meid er is
Hij staat hier nog steeds en mijn zoontje is bijna 16 maanden. Zet hem er nog regelmatig in en hij kan rustig even spelen en dan kan ik mooi even naar boven om mijn was te doen of iets dergelijks. Maar ook een voordeel is dat hij niet in de weg staat, we hebben een grote woonkamer namelijk. Zolang hij er af en toe nog lekker in wilt spelen laten wij hem nog staan.
Nou ik doe hem echt nog niet weg hoor! Box staat ook echt niet in de weg, dat is ook wel fijn. Maar Charlotte speelt er elke dag in, niet altijd van harte, maar soms moet het gewoon even. Als ik bv de vuilnis buiten zet, even snel naar zolder moet of naar de garage. Ik laat haar niet alleen door de woonkamer kruipen als ik er niet ben, we hebben een haard en die is vaak aan met dit weer dus dat vind ik te gevaarlijk. Ik vind het ding gewoon soms even handig en als ze er elke dag even in zit, al is het maar een kwartiertje, blijft ze er ook nog even aan gewend. Op de vraag: hoe doen jullie dat met koken? Dan speelt ze bij mij in de keuken, ik heb 1 la met allemaal plastic bakjes en daar kan ze zich eindeloos mee amuseren. Alle bakjes eruit halen en op de grond smijten, op de grond tussen die bakjes zitten en dan weer in de la doen, erop trommelen, het eten is klaar voordat ze zich verveelt in ieder geval. En soms zit ze gewoon in de kinderstoel bij me, op veilige afstand van het fornuis en dan geef ik haar iets wat ze nog niet kent van keukengerei zonder scherme randjes of zo.
Mijn dochtertje is nu 17 maanden en tot een paar weekjes terug zat ze er elke dag nog wel een half uur tot een uurtje in (soms achter elkaar, soms verdeeld over 2 keren). Maar ineens accepteert ze het niet meer, tis gillen en krijsen. Ik zet haar er alleen nog in als ik naar de wc moet of de deur open moet doen of zo. Maar ik doe 'm nog niet weg, vind het wel handig voor dat soort dingen en misschien wil ze er over een weekje of zo wel weer even in.
Wij hebben hem steeds weg gedaan met een jaar...ja weg gedaan hij stond er wel maar hij ging er niet meer in het was meer een opslag box voor speelgoed geworden
...eergisteren..!! We hebben een hele mooie speelhoek voor haar gemaakt. Ze zat er toch bijna niet meer in, want ze wil alleen maar rondkruipen. En in haar speelhoekje kan ze lekker haar gang gaan!
ik heb de box nog steeds, vindt het erg handig als ik even ga koken ofzo dan speelt ze erin... maar heb ook een babymeisje van 5 maand erbij dus vandaar dat we hem hebben laten staan.. mijn oudste is nu 20 maand...
je kan je kleintje straks op een speelkleed leggen of in een wipstoeltje en je oudste in de box laten op de momenten wanneer dat nodig is... zo doe ik het nu ook..
Ja dat kan maar ik heb daarin twee problemen: 1: katten. Ik laat een pasgeborene niet alleen bij twee katten 2: de box gaat weer op de hoge stand (ik ben reuma patiënt en kan niet de hele dag diep bukken) Ik ben dus bang dat Kick echt de box uit moet... dan maar met mama mee
Denk dat het erg afhankelijk is van je kindje... Mijn zoontje liep met de 10 maanden en wilde vanaf toen absoluut niet meer in de box... hebben hem met zijn 1e verjaardag dus eruit gedaan!
Ik heb de box vlak voor haar eerste verjaardag eruit gedaan. Emma is echt een aapje en wil alles ontdekken, wij gebruikten de box alleen nog maar voor als ze stout was. Werkte wel goed, nu een (laag) stoeltje daarvoor. Het werd hier idd ook een opslagplaats voor speelgoed en een doorn in mijn oog! Nu een speelhoekje gemaakt, erg leuk!
Hier is de box weggegaan toen hij zo'n 11 maanden oud was. Ik was dat ding al een tijdje zat en hij zat er hooguit 10 minuten per dag in. Zodra ik hem er in zette, ging hij staan en naar ons staan kijken. Echt rustig spelen kon ie er niet. Ik vind onze woonkamer sindsdien erg groot lijken In de plaats van de box staat er nu (maar wel op een andere plek) een peutertafeltje met stoeltjes. Werkt prima zo voor ons Het zal inderdaad erg van het kind zelf afhangen. Als mijn zoontje het er fijn had gevonden, dan had ik hem langer laten staan.
Goh, jullie doen hem allemaal al best vroeg weg vind ik. Juist nu word het een makkelijk ding. Als ik hem niet af en toe in de box laat spelen kan ik helemaal niks doen ik huis . Ik vind het echt heerlijk als ie een tijdje door de kamer heeft gebanjerd om hem er even in te zetten met een leuk speeltje of wat drinken, en dan kan ik even poetsen/koken enzo. Mijn zoontje is nu 14 maanden.