Bijna 5 maanden en zooooo lastig ineens

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Marieke1978, 11 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marieke1978

Marieke1978 Actief lid

16 sep 2008
    410
    0
    0
    Hoi hoi,

Rode wangetjes,kwijlen, jammerig, niets is goed, alles is fout, wel goed drinken, sommige dagen lichte verhoging (max. 37.7) ....
    Waar kan dit alles bij 4 maand en 3.5 weken op duiden?

ben de draad soms ff kwijt, haha! Wat goed was, is nu slecht....niets lijkt meer te werken!

Dank jullie wel & groetjes Marieke

2. Lisszy

Lisszy Fanatiek lid

27 mei 2008
    2.602
    6
    38
    Vrouw
    Als ik dat zo lees, denk ik gelijk aan het doorkomen van een tandje(s)!:)
    Overigens hier hebben we er ook een beetje last van, maar er is nog niks te zien!

3. mora27

mora27 VIP lid

25 nov 2009
    6.381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis
    ja ik denk ook de tandjes... dan hebben ze vaak geen zin om te drinken en rode wangetjes en wat verhoging... ook kunnen ze luieruitslag krijgen of diaree...

4. moonlight159

moonlight159 Fanatiek lid

20 mei 2008
    3.051
    1
    0
    In m'n huis
    Ik denk ook dat het doorkomen van tandjes is! Bij Roan ging dit ook altijd gepaard, met extreem veel poepen (record staat op 8!! volle poepluiers op een dag), en knalrode billen (maar dat is ook niet gek bij 8 poepluiers ;)).
    Geef hem anders eens bijtring uit de koelkast (niet uit de vriezer). En misschien kun je chamodent druppels van VSM gebruiken?

5. Paarse80

Paarse80 Fanatiek lid

5 okt 2008
    4.473
    1
    38
    Vrouw
    Thuis
    Ik denk ook tandjes. Daar kunnen ze zooooooooo'n last van hebben. Als het tandje door is, krijg je weer je kindje terug!

6. Kimmeding

Kimmeding VIP lid

13 mrt 2008
    6.167
    1
    38
    begeleidster verstandelijk gehandicapten
    lelystad
    Tanden zou ik ook zo zeggen.
    Dochterlief heeft het ook alleen zie ik nog niets in haar mond hahaha.

7. claudia2008

claudia2008 Bekend lid

14 jun 2008
    686
    0
    0
    mijn dochter heeft precies hetzelfde maar al een maand ofzo....en nog geen tandjes te bekennen...

8. pampers

pampers Niet meer actief

hoi

waarschijnlijk komen de tandjes door. Het kan ook zijn dat je kindje tegelijkertijd een ontwikkelingssprongetje maakt. Dat kan erg vervelend zijn, maar houd maar in je achterhoofd dat het maar tijdelijk is en ook weer gewoon overgaat!;)

veel succes!

groetjes Pampers

9. Wupped

Wupped Bekend lid

21 jan 2009
    531
    1
    0
    Bi/BO Consultant
    Capelle aan den ijss
    Daan heeft precies het zelfde. Erg opstandig, bijna niet kunnen slapen, wel eten en het liefst nog zijn fruithapje want dat is lekker koud. Daarnaast is het vaak huilen ( iets wat ie d'r voor nooit deed) en ook steeds temratuur op zijn max 37,5 ect ect ect
    ik zie wel twee bultjes zowel boven als onder.
    maar ze zijn er nog lang niet doorheen.

ik heb bij babywalz een halve bijtspeen gekocht dat is puur voor de tantjes en niet voor de kiesjes. die ligt standaard in de koelkast. en als ie echt weer last krijgt van de tantjes geven wij die hem ( vaak dus) en dat vind ie zalig, dat ding kout ie echt lang op dan. beter dan zijn speen waar ie ook voordurent op bijt.

straks als ie 6 maand is mag er wat verkoelende gel op die bij de drogist te verkrijgen is. dus kan eigenlijk niet wachten tot dat te kunnen gebruiken.

misschien is het een tip
    Succes er mee:)

10. tientje

tientje Actief lid

28 jun 2006
    375
    0
    0
    hier ook

kwijlen, de ene dag de flessen niet opdriken maar dan de andere dag heel veel eten (honger) overal op bijten (wil geen bijtring) het liefste op doekjes, stinkende poep, rode billen en vanmorgen spugen na de fles.

en mijn dochter moest soms in de auto spugen en altijd kreeg ze vlak daarna een tand of kies...

Deel Deze Pagina